6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 30.01.23
Trip.comUSD 178
eDreamsUSD 178
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Hvis du liker britiske hoteller som består av et antall tilliggende hus som er slått sammen, er dette stedet for deg. Du går opp og du går ned. Gulvet knirker, men rommet vårt var fint, atmosfæren er god, badet som det skal være. Frokostrommet er enkafé, hyggelig men trangt. Beliggenheten er bra.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, phidas34
Anmeldt 27. august 2017

Helt greit hotell i nær utkant av sentrum (ikke bo i sentrum av Dublin, for et mas)
Mange av hotellene i Dublin er gamle og dette var et av dem. Brannfeller.
Rommet var helt greit, helt til vi så at sengedelen(hodegavlen) var i ferd med å dette av på begge sengene. De var skrudd fast i veggen, men skruene hadde løsnet. Baderommet så også helt greit ut helt til vi hørte en dryppelyd som pågikk hele natten.
Servicen i hotellresepsjonen var det eneste som var pluss med stedet. Finn et annet sted å bo.

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 11Vic2015
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Vi var tre jenter på tur hit i februar 2015. Vi hadde et rom med en dobbelt seng og en enkelt seng. (Vi var tre på tur). Dette hotellet kan jobbe litt med service og behandling av kunder da det ikke var veldig vennlig og imøtekommende personale. Rommene et greie, og rommet vi hadde var god størrelse på.
Nært sentrum av dublin (5min å gå kanskje..) og nært mangt. Knirker litt i trapper og gulvene er skjeve men jag syns det var veldig sjarmerende og koselig.
Frokosten er typisk irsk med egg og bønner etc. Men tilbyr også cornflakes.
De var flink til å hjelpe oss til flyplassen tidlig om morgenen og hadde også gjort klar en enkel frokost til hver av oss da vi måtte reise Før fuglene sang.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, ReinaMuerte
Anmeldt 6. oktober 2014 via mobile enheter

Trivelig hotell, med en trivelig eier.
God frokost.
Er dere 3-5 personer anbefales rom 101, vi var 4 personer og hadde masse plass og boltre oss på.
Beliggenheten er OK, ålreit spasertur til de fleste severdigheter. Hadde blitt 4 prikker om badet på rommet hadde vært mere innbydende.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Ketil G
Anmeldt 3. mai 2013

Service i resepsjonen var veldig bra. Smilende personell og god informasjon.Hotellet er sjarmerende med sine litt skjeve gulv,mange korridorer. God og avslappet atmosfære.
Rommet var veldig helt ok men litt for varmt om natten, selv med vinduet åpent og jeg forsto ikke helt hvordan varmen skulle skrus ned. Badet var rent og pent.
Hotellet er sentrumsnært og har en god atmosfære med mange sittegrupper, gode salonger og en koselig bar.
Frokosten er god men vi savnet vann til frokosten. Det var juice og melk men det er veldig greit med noen mugger med vann stående.
Vi likte det så godt at vi etter en tur rundt i landet også overnatter her før vi dro hjem

Dato for oppholdet: mars 2013
1  Takk, candide85