Anmeldt 21. april 2019

Vi var på tur med venner og valgte hotellet på grunn av beliggenhet. Kort vei til pub/bar og koselige restauranter. Fantastisk frokost og veldig hyggelig betjening. Kort vei til det meste. Hop on hop off - for å få oversikt.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Bente G
TBHFleetStreet, Deputy General Manager på Temple Bar Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2019

Dear Bente,

Many thanks for your review and we are happy to learn that you had pleasant visit to Dublin.

We look forward to welcome you back,

Best regards,

Mario

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et svært godt sted å bo med tanke på beliggenhet. Kort vei til alt.

Jeg reiser mye til Storbritannia og i forhold til standard på rom og utseende er dette midt på treet. I allefall til denne prisen. Nesten 3000kr per natt er mye.
Du betaler nok mye for beliggenhet her.

Sengene er gode, det er rent og ryddig. Frokosten er meget bra
De ansatte er nok de beste jeg har møtt på et hotell. Meget hyggelige og hjelpsomme

Hotellet har et nærliggende treningssenter som alle gjester benytter gratis. Dette senteret er av svært høy standard, og ligger praktisk talt rett rundt hjørnet.

Anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, r0versf0rever
TBHFleetStreet, Manager på Temple Bar Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Hello r0versf0rever,

Thanks for taking the time to write this kind review of our Hotel and Staff,

We look forward to welcoming you back soon,

Regards,

Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ligger veldig sentralt. Vi hadde to netter her midt i uken og da merket ikke vi så mye bråk fra området. Men i helgene kan det nok være noe bråk. Det ligger ørepropper på nattbodet. Hotellet var veldig rent og pent. Hyggelig betjening. Gode senger.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, unniliser
lynne c, Manager på Temple Bar Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2018

Hello Unni-Lise R,
Thanks for taking the time to write this review. We are pleased to hear you enjoyed your stay so much and we hope we can welcome you back soon.
Kind Regards,

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Kjempe bra service fra vi kom inn døren.
Rommene er store og rene!
Skrev at det var bursdagsfeiring når jeg booket, å ble overrasket med kake og godis på senga ved ankomst. Utrolig hyggelig ansatte. Frokosten er suveren og man blir virkelig vartet opp fra morgen til kveld her.
Hotellet ligger perfekt til om man vil være midt i *smørøyet
Kommer gjerne tilbake ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, LindaFredriksen
Lynne C, Manager på Temple Bar Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2018

Hi LindaFredriksen,

Thanks for taking the time to write this review,

We are so glad to hear that you enjoyed your stay and we hope that we can welcome you back soon,

Kind Regards,

Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Ingen ting kan erstatte førsteinntrykket.... Det har de som jobber her forstått. Svært hyggelig å ankomme resepsjonen. Du føler deg oppriktig velkomne. Hoteller er rent pent standard ok. Gode senger, meget god frokost. Du kan ikke få en bedre plassering. Inngangen til Templar Bar område. Vi ble advart mot støy fra gata. Ikke noe problem. Hvis du er der for å sove, bo et annet sted. Vi.... jeg og min kone ca 60 sammen med vår datter på 30. Skulle hygge oss og oppleve noen attraksjoner. 15 minutter til Jameson, St. Patricks Cathedral eller Guinnes. 20 meter til Templar Bar. Rommet var romslig for 3. Alle 3 hadde gode senger. Neste gang til Dublin, skal vi også bo her... om du får rom mot bakgården er de nok stillere...

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, An2n56
Lynne C, Manager på Temple Bar Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Hi An2n56,

Many thanks for taking the time to write this review,

We appreciate your feedback and we are glad to hear that you enjoyed your stay,

We hope to welcome you back soon,

Kind Regards