Gratis avbestilling frem til 21.05.21
SPAR USD 33
Gratis avbestilling frem til 21.05.21
StayForLongUSD 137
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Útmerkað hotell mitt í Dublin, soleiðis at tú kanst ganga allastaðni. Songin var góð, friðarligt at sova, hóast fleiri barrir vóru beint við. Kamarið hevði baðikar, og tað var lekkurt eftir at hava gingið ein heilan dag. Morgunmatur var ikki við, men kundi keypast til. Eg kundi saktans búð har eina aðru ferð.

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Hans Erik H
Anmeldt 4. mars 2017

En dobbelt- og en enkeltseng på deling var hva vi fikk, tenåringssønnen og jeg, i et stort rom. Blid og hjelpsom betjening tok i mot oss. Da vi fikk sett oss omkring, skjønte vi at vi hadde havnet i en trivelig gatestump, også, omgitt av alle slags severdigheter og tilbud. Og prisen var helt grei, den. Bravo!

Romtips: Rom mot gata fungerte helt greit.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 328kar2m
Anmeldt 10. juni 2014

Vi var to venninner på tur til Dublin for å besøke en kollega og trengte et sentralt hotell til grei pris. Rommet var stort med to store, enkle senger, stort bad med badekar, grei oppbevaringsplass og gratis wi-fi. Det var stille til tross for livlig aktivitet i gatene utenfor og nær butikker og restauranter. Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, solveigj89
Anmeldt 23. juni 2013

Hotellet ligger sentralt til i Dublin. Handlegater og kjøpesentre ligger en kort gåtur unna, og serverdighetene ligger like i nærheten. De ansatte på hotellet var hjelpsomme og alltid hyggelige. Rommet var ganske stort og kvaliteten var veldig bra. Vil absolutt bo her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2012
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Line A
Anmeldt 29. januar 2012

Flott beliggenhet på riktig side av Liffey. Nært til alt av kuriositeter i Dublin som er verdt et besøk. Tips. Ta med et par gode sko og bruk beina til å utforske byen. Drury Court Hotel er perfekt utgangspunkt bare noen minutter til et par timers prommenadeturer unna det meste. Bruk kartet og du finner alt. Store rom, god service og renhold, samt enkel men god frokost å starte dagen på. Kort avstand til diverse bussholdeplasser og tog dersom du vil reise ut av byen på lengre turer. For bare 40-50 euro kan du ta dagstur til f.eks. Galway og The Cliffs of Moher på vest-kysten. Anbefales. God tur!

Dato for oppholdet: januar 2012
  • Reisetype: Reiste med venner