Ulike måter å oppleve Jameson Distillery Bow St. på
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

En artig omvisning og informativ informasjon om historien bak produksjonen av Jameson Whiskey. Produksjonen er for en del år siden flyttet til andre lokaler, men i de gamle lokalene er det laget en veldig flott fremvisning. Veldig gode guider og smak av Whiskey fra Irland, Skottland og USA.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 458psj
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Har vært her før. Dette er både lærerikt og morsomt. Flinke og humoristiske guider. ..... Hva er forskjellen på Wisky og Wiskey...? En fin time på lørdag formiddag... Book tid i forkant. Folksomt på lørdag formiddag

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, An2n56
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Fin tur som kan anbefales på det varmeste. En blir tatt med inn i historien og prosessene på en spennende måte, og en får til slutt en innføring i hvordan en skal smake/drikke whiskey. Vår guide, Brian, gav en fantastisk omvisning!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, KristineV126
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk bra omvisning av en proff guide. Fikk høre historien om Jameson, hvordan det blir laget(hele prosessen), smake på whiskey. Minnerik opplevelse

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, catonyg_rdd
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Dette er en "skjult perle"! Fra utsiden ser det ikke ut som man kan forvente så mye. Men vi ble fantastisk overasket! Men nå går inn døren blir man slått av et fantastisk flott lokale med god stemning og utrolig hyggelig betjening. Vi valgte å ta en guidet tur, noe som virkelig bør oppleves. Vår guide 'cullum' (?) Var utrolig hyggelig ung gutt som virkelig fikk samlet oss som en gruppe. Han gjorde turen veldig morsom og lærerik. Man føler på stoltheten ham har for sin arbeidsplass. Vi tok flere drinker og var her i noen timer før vi reiste. Min mann tok også å tappet sin egen flaske med jameson, noe som var veldig morsomt. Vil virkelig anbefale dette stedet!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 340madelenj