4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 108
Orbitz.comUSD 108
travelup.comUSD 121
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Var gjest på hotellet i 4 dager, sentralt og fint hotell, frokosten var god, rommet rent og fint, vennlig service men at du må bytte nøkkelkort 4 ganger de første to dagene trekker litt ned. Hotellet kan anbefales

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 223geirn
Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

Jurys inn ligger like ved en av byens hovedgater og 5 minutt fra den store handlegaten. Det er 1 km til Temple bar området og elven. Bra standard. God frokost. Hyggelig service. Trimrommet eller gymmen er svært liten og trang.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Sentral beliggenhet. Rolige omgivelser. Fin frokost. Rent rom. Romslig. Rask og hyggelig innsjekking. Bagasjeoppbevaring før romtildeling etter kl 14. God bar og restaurant i hotellet. En god og hyggelig restaurant også på Parnell Street ved hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, eriksR3055MR
JurysPAI, General Manager på Jurys Inn Dublin Parnell Street, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

Thank you for your review. I am delighted that you enjoyed your stay with us. I will pass on your comments to the team.

I look forward to welcoming you back to Jurys Inn Parnell Street.

Best regards,

Jimmy Kealy
General Manager

Anmeldt 19. mars 2016

Vi var en jentegjeng som dro sammen.
Store fine rom.
Vi hadde rom mot bakgården, med generelt lite støy men ved 03-04 om natten kom alle søppelbilene ditt for å parkere. Da de rygger hører man ryggesensoren, dette var ganske irriterende. Vi lå med vinduet oppe, så kan god være lyden ikke bærer like mye med stengt vindu. Men da opplevde vi dårlig luft.
Hotellet lå ganske sentralt og var ikke noe problem å gå til sentrum.
Minuset var at det ikke var noe kjøleskap på rommet.
Høflig personalet.
Enkel frokost, men helt greit..
Hotellet er å anbelfalle. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Helen534
Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Hotellet lå tilgjengelig til det meste. Standarden er grei, passer til den rimelige prisen man betaler. Selve rommet var stort og greit, men badet var ekkelt! Det virket møkkete og man følte at man ble skitten på bena- de kunne ikke tilby flipp flopper da vi spurte etterlatte.
Frokosten var helt ok, kostet 10 euro pr pers.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, 169cathrineh