2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
AlgotelsUSD 354
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet er moderne, men hyggelig.
Store og godt utstyrte rom. Fint bad med dusj og badekar. Behagelig sofa på rommet.
Hyggelig og behjelpelig betjening.
Bra frokost med godt utvalg av kvalitets mat.
Bodde på et rom mot en rolig bakgate hvor vinduet kunne åpnes for lufting.
Bruker gjerne dette hotellet dersom jeg kommer tilbake på privat reise.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, GEM_reiser
Adam_Royal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Dublin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2018

Dear GEM_reiser,

Thank you for taking the time to share your review.

I am pleased to hear that you had an enjoyable experience at the hotel.
I am glad you enjoyed the wide variety of food on offer at our Super Breakfast.

We look forward to seeing you again.

Warm regards, Conor

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Fint hotell som lå nært i forhold sentrum. Fine, stille og rene rom, med gode senger og grei størrelse på rommet.Både dusj og badekar på badet. Frokosten var god, med et bra utvalg. Benytter meg gjerne av dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, FrkRose
Adam_Royal, Sales & Marketing Executive på Radisson Blu Royal Hotel, Dublin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2018

Dear valued guest,

Thank you for choosing to stay with us during your recent trip to Dublin. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, here in the heart of Dublin city. Thank you for your feedback regarding our facilities and Super Breakfast.

We look forward to welcoming you back again soon.

Warm regards,
Hannah Cunningham, Sales & Marketing Executive.

Anmeldt 21. mai 2017 via mobile enheter

Bestilt to netter. Spesialbestilt for 3 stykker på rommet til den nette pris av 9000,-, og det på helg. Ankommer sent første kveld. Ingen ekstraseng på rommet. Etter mye om og men får vi et større rom. Lite fleksibelt personale.
Andre kveld. Byttet rom, ankom seint igjen. Ikke ekstraseng nå heller. Ikke nok håndduker heller. I tillegg arrogant og nedlatende personale.

Takk, Zzz2015
Adam_Royal, Sales & Marketing Executive på Radisson Blu Royal Hotel, Dublin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Dear valued guest,

Thank you for choosing to stay with us during your recent trip to Dublin. We are sorry to hear of your experience with us and apologise for any inconvenience caused. We strive to deliver 100% Guest Satisfaction, so this is not what we like to hear. We hope you had the chance to discuss with our management on departure.

We hope to welcome you back next time you visit Dublin.

Hannah Cunningham, Sales & Marketing Executive

Anmeldt 21. mai 2017 via mobile enheter

Hotell i særklasse. Betaler kr 9000,- for to netter, booket inn med trippelrom.
Ankommer og sjekker inn sen kveld, overrasket personale over at ikke tre personer skal dele en 150 seng, enda det er bekreftet med ekstra seng på rommet.
Det ordner seg etterhvert.
Natt to, vi har fått nytt rom. Kommer for å få rommet, også sen ankomst. Kun en dobbeltseng står klart til tre personer. Et frekt personale setter på plass en ekstraseng, og vi som gjester føler oss ille berørt.
Hadde vært fint å få opplyst på forhånd at de ikke kunne levere som bekreftet før ankomst.
Håndklær også kun for to personer så klart.

Føler meg lurt, i tillegg til en nedlatende behandling.

1  Takk, 441marits

Dear valued guest,

We hope to welcome you back next time you visit Dublin.

Hannah Cunningham, Sales & Marketing Executive

Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell i en rolig gate bare tre kvartal fra sentrum. Business rom pent og stort med Nespresso kaffe og sjokolade på puten. God frokost og service. Bra bar, dog i øvre prisklasse. Kort vei til alt!

Takk, 814sirib
Adam_Royal, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Dublin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2017

Dear Siri B,

Thank you for leaving your nice review.

I am glad to hear that you enjoyed our Super Breakfast and liked our Business Class bedrooms with the little extra chocolate treat!

I am sorry to learn that, though our Sure Bar was good, you found it on the expensive side.

We look forward to welcoming you again soon.

Warmest regards,
Conor