“Stor opplevelse på liten cafè ”
Anmeldelse av Beanhive

Beanhive
Vurdert som nr. 15 av 2 886 Restauranter i Dublin
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Dette må være Dublins minste cafè! Vi bestilte full Irish breakfast, den var velsmakende, og stor porsjon. Hyggelig betjening, det må være max høyde 180cm på kokkene trur eg, etter å ha sett kjøkkenet i kjelleren! Kjekt og spesielt å få med seg i Dublin.

Takk, JanneBrit

Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Topp trivelig service.
God mat i passe posjoner
Rimelig priser
Anbefales vil gå tilbake ved neste besøk

Takk, Sondre72
Anmeldt 27. februar 2017

Vi vurderte å spise lunsj her første dagen vår i Dublin - en liten kafe med få sitteplasser inn - det var fult og vi måtte gå videre men gode anmeldelser og en fristende meny gjorde at vi kom tilbake for frokost senere på vår tur for frokost.
Flott dekorerte kaffe-opplevelser - god frokost - anbefales men vær klar over at det er få sitteplasser på stedet og at man må kunne belage seg på å vente litt. Noen sitteplasser utenfor også om været tillater å sitte ute. Takk for en god frokostopplevelse.

Takk, Kristian Weel J
Anmeldt 20. november 2016

Hyggelig liten kafé med god service, og supekoselig personale. Vi var fire som bestilte varm skjokolade, og alle koppene var vakkert og morsomt dekorert. Denne kafeen er verdt et besøk. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Mar B
Anmeldt 14. desember 2015 via mobile enheter

Lite trangt sted, men med en super god service. Blide og hyggelige mennesker. Fikk dessverre kald kaffe, men det gjorde de godt opp med å lage en ny

1  Takk, Cathrine H

Reisende som så på Beanhive, så også på

Dublin, County Dublin

Har du vært i Beanhive? Del dine erfaringer!