“Rent og pent”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 11 sider til!
Maldron Hotel Parnell Square
Nr. 51 av 150 hoteller i Dublin
Grønne ledereSølvnivå
Anmeldt 24 august 2017 via mobile enheter

Fint hotell som fremsto som rent og pent. Fint størrelse på rommene og hyggelig betjening. Frokosten kjøpe vi ved ankomst og den var veldig bra. Mye å velge blant. Hotellet lå i fin avstand til handlegate og Tempel Bar. Vi brukte ikke taxi for vi tok benene fatt for å se mest mulig.

Opphold: august 2017, reiste med venner
Takk, Randi Irene D

Anmeldt 20 august 2017 via mobile enheter

Var her 3 par på langweekend, og vi bodde både godt og sentralt. Skikkelig lettvint hotell som var rent og pent og med skikkelig frokostbuffe' som en riktignok må betale 10 eur for i tillegg, men det var det verdt. Hit kommer vi gjerne tilbake :)

Opphold: august 2017, reiste med venner
Takk, Madseng
Anmeldt 17 mai 2016 via mobile enheter

Hotellet har en brukbar plassering, få minutter fra O Connelly Street, med bra rom med relativt enkel standard, men med alt du trenger. Vi hadde rom i fjerde, rett ved heisen, men god støydemping gjorde at verken støy fra heis, korridor eller veiene var noe problem. Det var riktignok noe støy fra air-conditioning, men ikke plagsomt. Sengen vår var gigantisk, og både madrass og puter passet oss veldig godt. Renhold var også bra. Frokosten var helt topp!

Ikke noe luksushotell, men bra standard.

Jeg ser enkelte har klaget på uhøflig personale, men vår erfaring var at de var hyggelige og hjelpsomme.

Opphold: mai 2016, reiste som et par
1  Takk, Smithware
PhilipUzice, General Manager på Maldron Hotel Parnell Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10 august 2016

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your stay at the Maldron Hotel Parnell Square.

I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us. It is always good to get positive feedback from our guests.

Anmeldt 23 mars 2016 via mobile enheter

Et hotell som ikke utmerker seg i positiv eller negativ retning. Det er rent og ryddig, men relativt slitent. En OK restaurant bekrefter at ambisjonene ikke står i taket, som det meste annet så er det bra, uten å imponere.
A4 men har de mest nødvendige fasiliteter.

Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Tore L
PhilipUzice, General Manager på Maldron Hotel Parnell Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31 mars 2016

Dear Guest,

I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us, found the rooms were clean and tidy and you found that the restaurant was ok. We are always looking for ways of improving and we will take all your comments on board. It is always good to get feedback from our guests.

Anmeldt 20 mars 2016

Hotellet hadde god standard til å ligge i Irland/UK. Det var rent og ryddig, og det var god plass på rommene. Det ligger ikke midt i sentrum, men 8-10 min, så er du ved elva. Kan anbefales dersom du ønsker rimelig overnatting som skal ha høyere standard enn hostel, for det hadde det!

• Opphold: januar 2016, reiste med venner
Takk, Simen B

Dear Guest,

I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and you found your room was clean, tidy and spacious. It is always good to get feedback from our guests.

General Manager

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Dublin hotellene
0,4 km unna
Castle Hotel
Nr. 54 av 150 i Dublin
2 102 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Maldron Hotel Parnell Square? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Maldron Hotel Parnell Square

Adresse: Parnell Square West, Dublin D1, Irland
Beliggenhet: Irland > Province of Leinster > County Dublin > Dublin
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.4 grønt hotell i Dublin
Nr.25 forretningshotell i Dublin
Nr.29 familiehotell i Dublin
Nr.38 romantisk hotell i Dublin
Prisnivå: kr 502 - kr 2 384 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Maldron Hotel Parnell Square 3*
Antall rom: 126
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, World Independent Hotel Promotion, Booking.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Maldron Hotel Parnell Square. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Maldron Hotel Dublin
Comfort Inn Dublin

Er dette din oppføring på TripAdvisor?