Skip the Line: Teeling Whisky Distillery Tour and Tasting in Dublin Ticket

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Teeling Whiskey Distillery på
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi ble med på en omvisning på dette destilleriet. Omvisninger var på engelsk og den var lett å følge med på. Omvisningen ble avsluttet med en smaksprøve. Verdt et besøk om du er interessert og liker Whisky.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, TrojaMolde
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Flott omvisning med god guide med humor og god whiskey. Brukte Hop on buss og hop off buss. Anbefales.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Nergård R
TeelingWhiskey, Manager på Teeling Whiskey Distillery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Hi

Perfekt att du gillade whiskeyn och den guidade rund turen. Tack tack :)

Madeleine Balogi
Customer Experience Manager

Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Vi hadde en interessant omvisning av Eve før vi fikk smake på whiskey på dette disterillet. Det er grunnlagt i 2015, og moderne og kult. Anbefaler å velge den menyen som gir flest valg av whiskyer, selv om den er dyrest. Enjoy

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 103kristinem
Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Flott lokale. God opplevelse og være med på. For en som ikke liker Whiskey var det spennende og være med på. Og Whiskeyen var god. Flink guide og fantastisk bartender som lærte oss og mikse drinker.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, benarnes
TeelingWhiskey, Visitor Centre Ambassador på Teeling Whiskey Distillery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2017

Thank you for your lovely review. We are delighted that you enjoyed your distillery visit. We will make sure to pass your kind words on to our bartenders.

Anmeldt 28. oktober 2017

Veldig trivelig omvisning i lokalene. Passe lengde, god Whiskey! Bonus med historie foredrag fra en av de opprinnelige grunnleggerene.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Svamo