“Et must when in Dublin”
Anmeldelse av The Church

The Church
Vurdert som nr. 233 av 3 003 Restauranter i Dublin
God for: Romantisk, Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: North City Centre
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Etter en del mail korrespondanse lykkes vi med å få et bord rett før jul noe vi satte stor pris. Vi fikk bord i galleri restauranten og hadde utmerket oversikt/ utsikt over hele kirken. Vi valgte Händels set menu og var super fornøyd med det. Etter at vi var ferdig med middagen nøt vi gode drinker nede og fikk med oss live musikk og riverdans. Espressomartinien falt spesielt i smak

Takk, StavangerStina

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

En nedlagt kirke er i bruk som en pub/spisested. Det var litt spesielt å komme inn å se hvordan det så ut inne, men kirken er velholdt og hadde en fin atmosfære. At Irish coffe ble kirkekaffe gjorde besøket mere spennende. Stedet hadde også en fin uteservering.

Takk, 798oleo
Anmeldt 19. oktober 2018

Det er både morsomt og flott å komme inn i den gamle kirka som er gjort om til bar og restaurant. Fantastisk bra utvalg av øl og drikke. Vi ble ikke helt imponert av lunsjen. Litt dyr og ikke noe speiselt med kyllingsalaten vi spiste, kun navnet på retten. Trivelig sted og god service.

1  Takk, Obetten
Anmeldt 3. oktober 2018

Har vært på The church ved 2 anledninger tidligere og ville gjerne besøke denne flotte kirken omgjort til restaurant igjen. Vi besøkte den en lørdag kveld - og den var helt fullbooket - så anbefaler å reservere på forhånd. Vi ble møtt av en vennlig dame som ba oss ta noe å drikke i baren mens vi ventet. Deretter ble vi vist opp på galleriet med utsikt over hele restauranten. Vi fikk en søt og hyggelig - om noe stresset - servitør. Sønnen min bestilte surf n turf og jeg lam - det smakte meget bra. Vinen vi fikk til passet også godt til maten. En hyggelig opplevelse i fin atmosfære - kan anbefales.

1  Takk, Vibeke S
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Dette er et sted jeg anbefaler på det sterkeste, du kan velge mellom å spise i baren eller i 2 etg på restauranten. Prisene varierer med ca 5-10euro på oppe og nede.
Vi spiste en tre retters og fikk fantastisk mat. Kan anbefale anne lår til forrett og lam til hovedrett spesielt. Vi fikk god service også. Prismessig for 4 voksne med vin og det meste havnet på rundt 2000 kr.

Takk, B4707HCthomass

Reisende som så på The Church, så også på

Har du vært i The Church? Del dine erfaringer!