“Nydelig fiskesuppe”

Vurdert som nr. 416 av 3 004 Restauranter i Dublin
Omgivelser: Temple Bar
Omgivelser: Temple Bar
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted å drikke og snakke sammen. Av mat prøvde vi Chefs homemade seafood Chowder, den var super god og absolutt hjemmelaget! Vi var 6 som spiste dette, alle like fornøyd! Hyggelig betjening

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Toril Leenborg A

Anmeldt 20. september 2015

En hyggelig bar som ligger i gateplan på hotellet. Også med inngang fra gaten. Var innom her et par kvelder for en øl. Hyggelig bar med live underholdning. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Skedder
Anmeldt 10. mars 2013

Meget bra bar. Ligger litt utenfor selve hovedgaten i Temple bar. Et av de få stedene hvor man kan få tak i annen drikke enn øl, (dårlig) vin, og whisky. Helt ok mojitos. Bra Cosmopolitan.
Serverer god mat. Har irsk live musikk (som de fleste andre barene i Dublin).
Drar tilbake hver gang vi besøker Dublin.
Anbefales!

Har visst også hotellrom.

Takk, Belllle
Anmeldt 30. januar 2013

Vat house er en helt fantastisk bar, med bra irsk live musikk, gode drinker, bra whisky og øl. Dette er et perfekt sted å dra til som par. De serverer også en god Irish stew og mye mer. Drar hit hver gang jeg er i Dublin.

1  Takk, Forssten
Anmeldt 14. desember 2012 via mobile enheter

Dette var hotellbaren vår og passet oss utmerket. Levende irsk musikk på kveldstid, et levende internasjonalt og noe irsk klientell. Her får du det du trenger på et irlandsbesøk ...

Takk, ulriks1

Reisende som så på Vat House Bar, så også på

Dublin, County Dublin

Har du vært i Vat House Bar? Del dine erfaringer!