“Meget god pizza”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Temple Bar
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten sammen med en forretningsforbindelse. Atmosfæren var veldig uformell og stemningen var god. Maten kom raskt og pizzaen var utrolig god. Kelneren var nok ikke veldig godt bevandret i vinens verden men ellers var servicen upåklagelig. Det eneste negative var at vi trakk opp gjennomsnittsalderen ganske mye.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 558christiank

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Spiste middag med to venner. Meny med drikke til 20 euro. Velsmakende alt sammen. Inkl lys drikke. Eneste minus: litt høy musikk.

Takk, RolfH682
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på fire, med ungdommer på 26 og 19 år, som besøkte Luigi Malones en mandag, da det et litt roligere på restaurantene.

Betjeningen hadde god tid og var veldig serviceinnstilte.

Vi slo til på et tilbud som gjelder mandag og tirsdag, med 20 € for forrett, hovedrett og drikke (vin/øl/mineralvann)

Det største problemet var egentlig at forretten var så store at de var et måltid i seg selv. Maten var velsmakende og ujålete, og alle fire var svært fornøyde med sine valg.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 547h_varda
Anmeldt 28. mars 2016 via mobile enheter

Ble tatt imot veldig bra, og ble servert et meget godt måltid! Kjøpte forrett og en biff, det eneste jeg kan ta dem på var at forretten nesten ble litt for stor. Kjøpte med et glass vin til maten, der sparte de ikke på vinen hvor det nesten tilsvarte to glass! Så klagde selvsagt ikke på det!

Veldig fornøyd med kvelden her og anbefaler alle å dra hit, spesielt hvis du vil ha en god stek eller pasta.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 839tobiasr
Anmeldt 4. oktober 2015 via mobile enheter

Imøtekommende og positiv betjening. Rask og hyggelig servering. Trivelig lokale. Ungene fikk raskt tegnesaker og de koste seg. Grei barnemeny. Super mat til en god pris.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 338clausr

Reisende som så på Luigi Malones, så også på

Dublin, County Dublin

Dublin, County Dublin

Har du vært i Luigi Malones? Del dine erfaringer!