“topp service bånn mat”
Anmeldelse av Jamie Oliver's Diner Gatwick - STENGT

Jamie Oliver's Diner Gatwick
Anmeldt 2. januar 2019

Vi har spist på flere av Jamie Olivers restauranter og stort sett fornøyde. man kan vel kanskje ikke forvente all verden på en flyplass, men dette var ikke bra! tam burger og noe de kaller nachos.... smakte ikke det i det hele tatt og det hele ble bare en stor skuffelse! takke f... for at det var hyggelige servitører for ellers hadde dette vært helt i bånn!!

Takk, asgeirs2014
jamiesitalianr, Manager på Jamie Oliver's Diner Gatwick, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Thank you for taking the time to write your review on your recent visit. I am sorry to hear that you were disappointed with your meal, and have ensured that your feedback has been passed onto our General Manager, Our Head Chef and the rest of our management team. We would really like to investigate this further, so if you could please contact me at louise.baxter@jamiesitalian.com, quoting your screen name, then it would be greatly appreciated.

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig skuffet selv om flere av våre venner og familie hadde informert om at det var utrolig dårlig mat her.

Vi hadde en cheese burger og jamies indulge (something) burger. Begge burgerne var overstekte (smakløst og seige). Brødet var tørt og det manglet smak i ost og salt i bacon.

Søtpotet var soggy og ikke saltet og ikke nær hva de skal faktisk smake. Vi spiste dem ille opp

Sjokolade milkshaken var tynn og smakte mer melk enn is og ingen sjokoladesmak. Vi klaget på milkshaken og kelneren lager ny som var bedre men fremdeles langt i fra hva en skikkelig sjokolade milkshake skal smake.

Jamie Oliver burde føle seg flau! Tror ikke han spiser her selv.....

Takk, kinty90
jamiesitalianr, Manager på Jamie Oliver's Diner Gatwick, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Manglet flere av frokost rettene. Satt og ventet for å bestille. Til slutt stoppet vi en som gikk forbi. Fikk ikke bestille da heller. De skulle sende bort en. Den personen kom aldri. Var bare å gå. Elendig service.

Takk, 484tedb
jamiesitalianr, Manager på Jamie Oliver's Diner Gatwick, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Thank you for taking the time to write your review on your recent visit. I am sorry to hear that you were disappointed with your meal, and have ensured that your feedback has been passed onto our General Manager, Head Chef and the rest of our management team. We would really like to investigate this further, so if you could please contact me at louise.baxter@jamiesitalian.com, quoting your screen name, then it would be greatly appreciated.

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Spiste en cheese burger med søtpotet fries og salat. Burgeren var utrolig tørr og smakløs. Blir ikke flere besøk her

1  Takk, 549anneb
Jamie's Italian R, Manager på Jamie Oliver's Diner Gatwick, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Thank you for taking the time to write your review on your recent visit. I am sorry to hear that you were disappointed with your meal, and have ensured that your feedback has been passed onto our General Manager, and the rest of our management team. We would really like to investigate this further, so if you could please contact me at louise.baxter@jamiesitalian.com, quoting your screen name, then it would be greatly appreciated.

Anmeldt 10. mai 2018

Vi gikk hit for å spise før vi skulle reise fra London, vi ønsket å finne et sted hvor de hadde godt utvalg og som samtidig var rimelig. Vi bestilte begge forskjellig burger, jeg bestilte kyllingburger (som var veldig god!) og søtpotetfries til. Samboeren min kjøpte en classic cheeseburger som han syntes var helt ok. Vi betalte til sammen rundt 26p for maten, noe som var helt innafor for en middag. Mye støy og travelhet, men det må man nesten forvente på en flyplass. Det så ut som de hadde veldig gode milkshakes, desverre fikk vi ikke testet denne gangen. Hyggelig servitør!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, lenaludvigsen
Jamie's Italian R, Manager på Jamie Oliver's Diner Gatwick, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2018

Thank you taking the time to write in your review following your recent dining experience with us. I am pleased to hear that you overall enjoyed your meal with us, but that you found it a bit too noisey, which I will ensure is passed onto our management team so they can ensure anything within our control is kept to 'normal' level. We do hope you come back again to have the chance to enjoy one of our delicious milkshakes!

Reisende som så på Jamie Oliver's Diner Gatwick, så også på