“Godt alternativ”
Anmeldelse av WonderTree Gatwick

WonderTree Gatwick
Vurdert som nr. 29 av 285 Restauranter i Crawley
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Jeg vurderte WonderTree som det beste spisestedet og ble ikke skuffet. Dette er rett og slett god mat i store porsjoner. Anbefaler både fish and chips og flattbrød pizza

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jarle T

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her. Burger og fish & chips. Begge deler var godt! Vi hadde en veldig hyggelig servitør, Max. Når han hørte at vi snakket norsk, sa han de ordene han kunne på norsk. Han var rask, vennlig og ga god service. Likte stedet!!

Takk, Jenetur
Anmeldt 3. juli 2018

Spiste en rask middag her før flyreise hjem til Oslo. Burgeren var god, og vi fikk tatt bestilling og fikk mat veldig raskt, noe som var veldig viktig for oss siden vi hadde dårlig tid denne gangen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, andrebli
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Vi spiste frokost her før vi skulle ta fly hjem. Vi valgte Little English breakfast. God frokost! Hyggelig personale. Vi måtte ikke vente lenge på bord selvom det var fullt.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Jenetur
Anmeldt 14. mars 2017

Selve restauranten er veldig kul, og jeg var veldig fornøyd med atmosfæren på stedet. Servicen er også upåklagelig, og da vi bestilte en kaffe og mitt reisefølge var på toalettet kom de tilbake med en ny kopp når han var kommet tilbake slik at kaffen ikke ble kald.

Maten var ikke mer enn helt ok. Tørt kjøtt og desserten var for meg en stor skuffelse. Porsjonene er også veldig små.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, malinb370

Reisende som så på WonderTree Gatwick, så også på

Har du vært i WonderTree Gatwick? Del dine erfaringer!