Priceline
TripadvisorUSD 113
HurbUSD 146
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Romtips: Car park literally 1 min walk from the hotel. Good price also.
Lauren Edwards, Guest Services / Front Office på No.10 Preston, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 2 uker siden

Lauren Edwards, Guest Services / Front Office på No.10 Preston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 4 uker siden

Lauren Edwards, Guest Services / Front Office på No.10 Preston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Lauren Edwards, Guest Services / Front Office på No.10 Preston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Anmeldt 9. juni 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Lauren Edwards, Guest Services / Front Office på No.10 Preston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2021