Gratis avbestilling frem til 19.05.21
SPAR USD 19
Expedia.comUSD 97
HurbUSD 101
Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Veldig fint og rent hotel.
Kort avstand fra både uteliv og kjøpesentre! Veldig hyggelig å behjelpelig ansatte!
Anbefales!
Veldig greit å finne frem, kort avstand fra Victoria Stasjon.
Vi valgte enkel frokost og det var mer enn nok. Kommer absolutt til å bruke dette hotellet neste gang vi reiser til Manchester !

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Monica H
Guest R, Guest Relations Manager på Crowne Plaza Manchester City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2019

Dear Monica H,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Crowne Plaza Manchester City Centre.
I am delighted you enjoyed your stay overall and that the hotel and its location were ideal for all your needs.

We look forward to your return.

Kind Regards

Julie Ruddie

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Manchester Arendale Shoppingsenter ligger bare en fem minutters spasertur unna. Samme avstand til Selfridges og Marks&Spenser. Tolv minutter til Albert Square hvor det i desember er et fantastisk julemarked. Vi hadde et stort rom med to separate store king size senger. Badet hadde separat både dusj og badekar. Fin frokost til engelsk å være. Egen bar og restaurant. Stille og rolig

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, FFK1903
Guest Relations, Owner på Crowne Plaza Manchester City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Thank you very much for taking the time to write your comments on www.tripadvisor.com , it helps us enormously to maintain our standards.
Your comments are very important to us. The feedback we receive from our valued guests, like yourself, enables us to target problem areas and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future.

Once again, we appreciate you taking the time to share your comments with us. We know you have many choices when it comes to lodging and we hope you will continue to choose Crowne Plaza Manchester City Centre for your future travel needs.

Kind regards,
Guest Relations Team

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Svært fornøyd guttegjeng på fotball tur og bodde her for 2 gang. Sentral beliggenhet med nærhet til shopping og restaurant områder. Svært flott standard over hele linjen, med service minded ansatte.
Eneste minus er dårlig utvalg av pålegg i loungen...
Vi kommer tilbake neste år.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, gefo05
Guest R, Guest Relations Manager på Crowne Plaza Manchester City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Dear gefo05,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Crowne Plaza Manchester City Centre, I am delighted you enjoyed your stay and found the location of the hotel was ideal for your needs. Thank you for your positive comments regarding our team I will pass those on to our management team.
We look forward to welcoming you back to the hotel.

Kind regards
Julie Ruddie

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell! vi var en familie på 4 stk, fint rom og to store dobbeltsenger! Greit utvalg til frokost og hyggelig betjening i baren. Perfekt beliggenhet i forhold til sentrum og gangavstand til det aller meste :)

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, U1195KDkimh
Guest R, Guest Relations Manager på Crowne Plaza Manchester City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Kjære Kim h,

Takk for at du tok deg tid til å dele din verdifulle tilbakemelding om ditt siste opphold på Crowne Plaza Manchester City Center. Vi er glade for å vite at du likte oppholdet hos oss, og at vår beliggenhet og komfortable rom gjorde oppholdet ditt mer minneverdig.
Vi gleder oss til ditt neste opphold hos oss og kontinuerlig støtte i nær fremtid.

Vennlig hilsen
Daniel Modwel

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Dette er mitt stamhotell i byen. Ikke det billigste, men absolutt verdt de ekstra kronene.
Hotellet ligger 50 meter fra t-banen som tar deg til Old Trafford.
I nærheten ligger også Arndale kjøpesenter.

Innenfor en radius på 200 meter finner du mange nydelige barer som er verdt besøket.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Atle c
Guest R, Guest Relations Manager på Crowne Plaza Manchester City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2018

Dear Atle C,
Thank you for taking the time to post your comments onto the website following your recent stay at the Crowne Plaza Manchester. It is lovely to read that you enjoyed your stay at the hotel.

Thank you again for your high praise and I hope you can visit us again very soon where a warm welcome will await you once again.

Kind Regards,

Daniel Modwel