“Dyrt!”

Kjøkken: Grill, Brasiliansk, Steakhouse
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat, men ble mye dyrere enn vi trodde. £10 for en øl! Glass sto over alt, tok lang tid for ryddingen. Men maten var utrolig godt.

Takk, 930mariusr

Anmeldt 15. mars 2018

Uformell atmosfære og trivelige folk. Konseptet er at man forsyner seg av tilbehør på en fin buffet, mens kjøttet blir servert ved bordet, hvor servitøren "slicer" biter av et større kjøttstykke. Biff, lam osv. God mat!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 552oleb
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Stoppet innom tidlig nyttårsaften for en drink og fikk gode råd av barkeeper om severdighet og han serverte utmerket Gin Hendricks . Hadde ikke bestilt bord så her var dessverre fult for å spise, men mat og lokalet så veldig tiltalende ut, så neste gang spiser vi her også.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, alfmagne
Anmeldt 15. desember 2016 via mobile enheter

Ja, så rullet man ut fra Bem Brazil igjen. Atter en gang en fantastisk orgie i det beste kjøtt du kan tenke deg, og utsøkt tilbehør. Kommer tilbake!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Tore1970
Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Glimrende konsept der servitørene serverer deg fortløpende oppimot 15kjøtt sorter . Du velger selv tempo. Masse tilbehør velges som en buffet. Greie priser satt oppimot hvor mye god mat en fikk servert. Trykket denne til mitt bryst :) anbefales !

Dato for besøk: november 2016
Takk, 884stiane

Reisende som så på Bem Brasil Northern Quarter, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Bem Brasil Northern Quarter? Del dine erfaringer!