“Mye for pengene”

lør. 20.7.
20:00
Vurdert som nr. 136 av 2 807 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Thai
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, kjapp servering og nydelig mat til en bra pris. Anbefales på det varmeste. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Trude G

Anmeldt 11. juni 2018

Alltid gøy å finne en så god restaurant helt uventet. I en sliten gate i Chinatown, med et ordinært skilt på veggen, opp en anonym trapp, så åpenbarer det seg en super restaurant, folk ved alle bord, høy stemning. Og deilig mat. Så effektiv service at det nesten gikk for fort, for her kunne vi vært lenge.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ingvild Ø
Anmeldt 12. mars 2017

Maten her er alltid veldig god. Har også spist her ved tidligere turer til Manchester. Hyggelig betjening og god servise. Vi kommer tilbake. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Willy R
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Veldig god thai mat, fikk maten etter kort tid, flink til å komme med drikk også. Kan være smart å booke bord på forhånd da det var fullt på nesten alle bord. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 377h_vardf
Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

Veldig god Thai mat, stort utvalg og gode menyer. Middels pris, og de kunne hatt flere på jobb. Men hyggelig atmosfære, som kan anbefales.

Dato for besøk: april 2016
Takk, thomasasagen

Reisende som så på Try Thai, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Try Thai? Del dine erfaringer!