“God mat og hyggelige servitører”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Kjøkken: Amerikansk
God for: Store grupper, Familier med barn, Barscene
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hard Rock er en støyende plass som spiller i overkant høy musikk, men sånn er det på alle Hard Rock restauranter. Vi valgte fajitas og original burger. Det var god mat og mye mat. Ingen av oss klarte å spise opp. Vegg i vegg med Arendale Shoppingsenter og lett å finne. Reserver på forhånd. Det er ofte mye gjester her.

Takk, FFK1903
TeamManchester, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hallo FFK1904,

Takk for den strålende anmeldelsen! Vi håper du vil besøke oss igjen

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Familie tur og spiste på Hard Rock.
Høy musikk og litt vanskelig å samtale.
God burger og et must å gå her en gang, men ikke et sted en må komme tilbake til gang på gang. Men maten er god..

Takk, johngG796NS
TeamManchester, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hi John! Thank you for the kind 4* review. Keep rockin'! HRC Manchester.

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Hard Rock Café leverer stort sett hvor enn i verden du besøker de. God mat, god burger og hyggelig betjening. The Legendary 10 oz er alltid en sikker vinner.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, andreasholmen
TeamManchester, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Hei 2ndreas,

Takk for din anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en fantastisk tid i kaféet vårt. Vi håper å se deg igjen i nær fremtid.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Hvis man er glad i rock (og litt country/rnb) er det godt å sette seg ned her og nyte klenodier på veggene mens man spiser en deilig burger eller stor Spareribs. Gode drinker også. Rene og pene toaletter.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, beiermac
TeamManchester, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2018

Hei beiermac,

Takk for din fantastiske anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en flott tid i kaféet vårt. Hadde du en favoritt minnesmerke på veggen?

Vi gleder oss til å se deg igjen i nær fremtid,

Anmeldt 18. januar 2018

Dette har blitt vårt faste lunssted for oppvarming til fotballkamp. Her får vi rikelig med mat og drikke til en fornuftig pris. Vi kommer tilbake neste år.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, torf577
TeamManchester, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2018

Hei torf577,

Takk for din fantastiske anmeldelse. Vi er glade for at du valgte Hard Rock Cafe før du drar til spillet. Jeg håper at laget ditt vant, gitt den suksess de to store Manchester klubber har for øyeblikket, er jeg sikker på at de gjorde det.

Vi gleder oss til å se deg igjen neste gang,

Med vennlig hilsen,

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!