Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi reiste på fotballtur til Manchester i starten av Desember. Vi var positivt overrasket over standarden på rommet når vi kom inn. Lyst og fint. Fornøyd med den daglige rengjøringen. Frokosten var ikke inkludert, men vi prøvde den en dag. God og variert mat.
Siste kvelden/natten skjedde det noe som satte en støkk i oss. Vi fikk "nye naboer" på rommet vegg i vegg. Vi hørte en dame, en mann og ett barn. Utover kvelden ble stemningen amper på rommet der. Det var høye stemmer, hyl, skrik og gråt. Det hørtes ut som både noe og noen der inne ble kastet vegg i mellom. På ett punk banket vi i veggen, da vår 8 år gamle sønn var veldig redd. Da var det noe som ble kastet i veggen og en mann som sa "shut the f*** up"! Da ringte vi resepsjonen og fortalte vår bekymring, at det hørtes ut som noen nesten ble drept på naborommet. De sendte opp en mann som kort tid senere banket på hos naboen. Vi hørte døren bli åpnet og det ble spurt om alt gikk greit. Vedkommende som åpnet sa at alt var ok. Så gikk den ansatte igjen.... Og kaoset fortsatte. Og vi fikk ikke sove og hadde en 8 åring som måtte roes nes. Hva klokken ble, det er jeg usikker på. Men alt sluttet når mannen i naborommet til slutt smelte døren igjen og forlot rommet ble det stille... Denne hendelsen, som jeg føler resepsjonen tok alt for lett på, ødelagte mye for oss. Neste dag var vi nesten redd for å gå ut av rommet, tilfelle vi skulle treffe på han i naborommet. Vi hadde jo tross alt banket i veggen, og klaget til resepsjonen..
Vi kommer nok ikke tilbake til dette hotellet, men alt i alt var det ett veldig fint hotell.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, P1368BEanneg
Anmeldt 17. desember 2018

et koslig hotel med bra rom ,og ca 5 til Mancherser sentrum med hygglig persona rent på romene .ikke lang til atraksjonene .bra størelsene på rommet .liger fint til med fin utsikt fra rommet.og det er ikke mye bråk på hoteiiet

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ursula K
Anmeldt 2. august 2018

Lite service fra resepsjonen. Måtte ha tak i taxi som kjørte oss inn og fikk beskjed om hvor på google vi fant telefonnr til de forskjellige taxiselskapene. Rom var ok, frokost var ganske dyr. Baren på hotellet var topp!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Lishak
Anmeldt 21. april 2018

OK hotell, sentralt beliggende for bybesøk i Manchester. Rent og pent, rask innsjekking, rommene rene og pene. Negativt med rommene dårlig isolerte dører og lytt ut mot hotell-korridoren. Likevel forbausende stille ut mot gata til å ligge midt i sentrum. Kort vei til Deansgate med masse spennende spisesteder og kanaler som også har endel puber. Mulighet for parkering like ved hotellet. Benytter nok stedet ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Jurys Inn
Takk, kjfin
Anmeldt 3. januar 2018

Dette hotellet kan anbefales. God standard til å være i England, relativt rimelig og med veldig bra beliggenhet for alle som ønsker å benytte jernbanestasjonene i Manchester. Også tett på gode puber, barer og spisesteder.

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Jurys Inn