“Helt greit middels hotell”
Anmeldelse av The Pendulum Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
The Pendulum Hotel
Nr. 45 av 120 hoteller i Manchester
Anmeldt 5 april 2017 via mobile enheter

Var på en konferanse her sammen med kolleger. Små, trange rom, ikke veldig godt egnet for mer enn 1 person. Ingenting å si på hverken mat eller annet, men servicen i resepsjonen er mildt sagt blandet. Enkelte er hyggelige og imøtekommende, andre er det ikke. En av mine kolleger endte med å måtte betale for frokost til tross for at den var betalt på forhånd. Velger et annet hotell ved neste besøk i denne byen.

Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, si10
Pendulumhotel, Front Office Manager på The Pendulum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 april 2017

Thank you for offering valuable and important feedback. We are very sorry to read about your experience and have immediately made direct contact to express our genuine apology and address all points in a timely and customer focussed manner.

Anmeldt 26 august 2016

Ligger ca 6-8 minutter fra Portland street, ved universitetet. Rask innsjekking og hyggelig betjening. Hadde oppgradert rom (fra 13 til 21 m2), rommet var OK. Ikke kjøleskap. Toalettartikler som ble reklamert med besto av 2 såpedispensere. Kun badekar, men skikkelig håndtak å holde i samt sklimatte. Hårføner på rommet. Kun engelsk strømuttak. TV med bra utvalg. Frokostbuffét (tillegg) med det som inngår i engelsk frokost (egg,bacon,bønner,pølser etc.). I tillegg frokostblandinger, frukt. Baren i underetasjen var bra, hadde også uteplass. Alt i alt et greit sted å bo for noen netter (fotballtur), mange norske ManU tilhengere på hotellet.

Romtips: Greit å oppgradere til et litt større rom. Gikk en del utrykningskjøretøyer i Sackville Street, men...
Se flere romtips
  • Opphold: august 2016, reiste alene
1  Takk, baard1952
Anmeldt 1 mai 2016 via mobile enheter

Dette er er helt OK hotell ganske sentralt, kun 5-6 min gåtur inn til sentrum. Krever ekstra penger for innsjekk hvis du kommer før kl 14. "Det var så veldig travelt" sa de mens vi stod der 3 stk i resepsjonen. gratis wifi med god dekning, og enkel restaurant og bar.

Opphold: mai 2016, reiste med familie
1  Takk, Thomas S
Pendulumhotel, Front Office Manager på The Pendulum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 mai 2016

Thank you for your kind comments and feedback. It's great to read that you enjoyed your recent stay with us. We hope to welcome you back in the future.

Anmeldt 25 januar 2016

Greit hotell med kort vei til sentrum. Litt slitt og dårlig rengjort rom. Hyggelig betjening bortsett fra resepsjonisten som lurte oss med ett ekstra-fee . Vi ankom hotellet før avtalt innsjekking for å sette ifra oss bagasjen. Resepsjonisten ba oss ta en drink/kaffe i baren så skulle rommene være klare om ca 30 min. Det han "glemte" å fortelle var at dette kostet 20 pund ekstra. Følte dette var litt Ryanair-behandling fra resepsjonisten.

• Opphold: januar 2016, reiste med familie
2  Takk, Kjell Aron J
Pendulumhotel, Front Office Manager på The Pendulum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 februar 2016

We are very sorry to read about your experience and have immediately made direct contact to express our genuine apology and address all points in a timely and customer focused manner.

Once Again may we offer our genuine apology if you experienced disturbance from outside during your stay.

Et TripAdvisor-medlem
Manchester
Anmeldt 15 august 2011

Et praktisk hotell når en ønsker seg en enkel og rimelig løsning. Det er kort avstand til togstasjon (Picadilly) både med tanke på flyplass og korrespondanse til andre deler av landet.
Dessuten kort avstand til shoppingområder i sentrum, ingen problemer å gå til det meste.
Jeg kunne nok ønsket med noe roligere musikk i frokostsalen...
Var også litt uheldig med noe støy utenfor på kvelden, men det har jeg ikke opplevd ved tidligere besøk.
Jeg kommer sikkert igjen.

• Opphold: juli 2011, reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hotell.no
Takk, Et TripAdvisor-medlem
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Manchester hotellene
0,1 km unna
150 anmeldelser
1,1 km unna
Hotel ibis budget Manchester Centre Pollard Street
Vis priser

Har du vært i The Pendulum Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om The Pendulum Hotel

Adresse: Sackville Street, Manchester M1 3BB, England (tidligere Days Hotel Manchester City)
Beliggenhet: Storbritannia > England > Stor-Manchester > Manchester
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.30 forretningshotell i Manchester
Nr.43 romantisk hotell i Manchester
Prisnivå: kr 546 - kr 1 483 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — The Pendulum Hotel 3*
Antall rom: 117
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra The Pendulum Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Days Hotel Manchester
Days Inn Manchester

Er dette din oppføring på TripAdvisor?