Kinesisktalende Manchester Walking Tour av RobinGO

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Science and Industry Museum på
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Industriens betydning for området rundt Manchester blir flott presentert. Tekstilindustri og mekanisk industri har betydd mye for området og det er flott at historien tas vare på. Spennende også å se fly og biler fra svunne tider.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Roy50srg
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Greit å slå ihjel litt tid før kamp. I utgangspunktet gratis, men en donasjon forventes. Interresant og lærerikt.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, BjornR79
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Gikk av turbussen for å gå innom, var mye å se på men vi måtte tilslutt gå fordi støyen var uutholdelig pga mange skoleklasser som var på besøk. Det gikk heller ikke å få prøvd noen av tingene for mine barn da de ikke kom til pga mange mennesker.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Sandenolsen
Anmeldt 28. mars 2017

Et sted for små og store barn (de siste 60+). Gratis inngang. Mye skjer. Fly, tog, tekstilmaskiner og mye annet. Skjelden japansk selvmordsbombe. Togtur 200 meter. 20 min. 4 £. To ganger t/r. Sikkert flottere å se på enn å være ombord. Kjekt det siste og. Aanbefales.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Lars162
Anmeldt 11. mars 2017

Museum med mange muligheter! Avdelingen for fly har to simulatorer, det koster penger å benytte dem. Masse interessant fra den industrielle revolusjon, bl.a. spinner i fullskala. Vel verdt et besøk!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Karsten B