“Verdt et besøk”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Ligger i chinatown. Flott restaurant med god mat. Kokken lager maten på en integrert plate på ditt bord. Mye å velge mellom og store posjoner.
Her trenger man ikke en starter i forkant. Spiste lam som var veldig mørt og fint. Prøvde også dumplings som var utrolig gode. Restauranten er perfekt om du har med deg barn da de synes det er morsomt å se på kokken mens han lager maten. Kommer garantert tilbake.

Takk, Tom G

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

God stemning og god mat. Servitørene var imøtekommende med engang vi kom inn døren. Stemningen med flambering og blid kokk ved bordet. Anbefales om man er glad i asiatisk mat

Takk, smordonk
Anmeldt 6. april 2017 via mobile enheter

Maten var bra, men opplevelsen av å være der var kanskje enda bedre. Upåklagelig service, og en super tilberedning og presentasjon av maten. Satt rundt et bord hvor maten ble laget foran oss på stekeplate. Dette stedet anbefales!

Takk, theaskog
Anmeldt 8. mars 2017

Hadde en flott kveld på denne restauranten. Smilende og hyggelige kelnere. Satt rundt et bord med andre og kokken stod i midten og lagte maten. Hadde sushi (California) til forrett og and til middag. Sushien var god, men litt for mye ris etter min smak. Anden var nydelig tilberedt og smeltet på tungen. Var her en mandag og var på siste servering slik at lokalet opplevdes litt karakterløst. Alt i alt er dette en god restaurant som anbefales.

Takk, Nwern
Anmeldt 16. januar 2017 via mobile enheter

Ble varmt og hyggelig tatt imot. Spennende matopplevelse hvor den flinke kokken laget hovedretten ved bordet. Vi delte bord med andre. Dette var ikke noe problem. Vi kan varmt anbefale restauranten.

Takk, Merete S

Reisende som så på Teppanyaki Chinatown, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Teppanyaki Chinatown? Del dine erfaringer!