ZenHotels.com
    kr 434
0.4 km fra Holiday Inn Express Manchester City Centre - Arena
Se flere hoteller i Manchester
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Komfortabel seng og stille rom. Frokosten skuffet. Lite å velge i, og er i tillegg smakløst. Opplevde at noen av tallerknene var skitne (de man skulle forsyne seg på). Er også lite utvalg i baren, de lager ikke drinker, men serverer øl og vin. Renholdet er så som så. Jeg var uheldig og sølte cola i sengen, renholderne redde opp sengen og skiftet ikke på den før det var gått to dager. Et helt OK hotell, men ikke noe mer enn det.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ingrido1997
Anmeldt 19. juni 2018

Gode senger, bra bad (litt Plumbo i slukene hadde gjort susen...), gode senger. Lettvint rengjøring. Støy fra AC. Typisk engelsk og trestjerners.
Frokosten derimot,- styr unna. Bruk ikke penger på den. Juce=saft, ensidig lyst og seigt brød (må ristes), nesten ikke pålegg. Eggerøre, en slags bacon, røde bønner og syltetøy. Dårlig kaffe. Det var det. Ja, ja. Hotellet var jo ikke typisk billig...….
Never more.

Romtips: Få et rom høyest mulig.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Ei H
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Veldig greit hotell. Frokosten er dog litt bortkastet (kjedelig mat og kan være laaange køer).
Renslig og OK størrelse på rom. Savner dog klesskap på rommet.
Kan anbefales som et rimelig hotell i sentrum av Manchester.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, bjorneriks
Anmeldt 20. juni 2017

Bodde her 3 netter. Sentral beliggenhet - kort spasertur til shopping (ca. 10 min), resturanter og diverse puber/lounger. Selve rommet var rent og veldig fint til engelsk standard - imponert. Frokosten er helt grei. Eneste minus må være litt harde senger og lytt.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Ingunn M
Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Helt Ok hotell. Rommet var litt lite for 3 personer. Frokosten var egg og bacon, men ingen grønnsaker eller frukt. Det lå hjemløse rett utenfor døren og det var ikke så hyggelig når man reiser med barn.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, christinebH3864UV