Manchester ettermiddagsturtur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve National Football Museum på
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Familie på fire på tur. Gratis å komme inn.
Absolutt en kjekk utflukt hvis en liker fotball og historie. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, johngG796NS
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Jeg er ikke spesielt interessert i fotball, men dette var utrolig flott! Engelsk forballhistorie betyr mye mer enn jeg hadde forestilt meg. Også de negative sidene var viet plass i museet. Imponerende opplegg i en hypermoderne bygning!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Kornheide
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Mye på en gang.. Her var det veldig mye info på engelsk (så klart) no som gjorde at vår 13 åring bare gikk og så på bilder etc. Et konstant mas om «donations».. Skjønner at dette er en frivillig organsisasjon som er avhengig av «donations», men når man har betalt valgfritt ved inngang så kan man stoppe med det. Trenger ikke like mange påminnelser som attraksjoner. Kan bli noe høylydt ettersom det er mange barnefamilier her. Ta på gode sko, det er mange etasjer og mye gåing her :-)

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 12. mars 2018

Vi fann museet litt rotete, utan høgdepunkta ein hadde venta å finna i eit nasjonalt fotballmuseum i "fotballens heimland". Kanskje vil dei ivrigaste kunna kosa seg her ei stund, med vi (bestefar og 9-åring) gjekk leie etter ein times tid. Innimellom finst her gull, berre så synd at ein må leita mellom all gråsteinen. Og ein del av innhaldet høyrer vel strengt tatt heime i ein second hand shop..., ikkje i eit seriøst museum.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Sigmund M
Anmeldt 27. februar 2018

Verdt å besøke, men det ble mye montere med "smånipps" som pins, skjerf, gamle billetter ++.
Greit nok det, men når store deler av museet består av det, blir det nok... Tror du skal være svært fotballhistorisk interessert for å finne stedet veldig interessant.. Ble litt gjentakende og litt kjedelig..

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, JoHo68