“Fine lokaler og grei service”

Zizzi Manchester Piccadilly
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig hvitløksbrød med ost til forrett, god kylling med litt lite tilbehør til hovedrett. Travel restaurant, ligger sentralt i Piccadilly street. Greie priser.

1  Takk, thehyl

Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Maten var det ikke noe å utsette på. Men støynivået var vell egentlig enda høyere. Pizza på hele gjengen Ok

Dato for besøk: september 2016
Takk, roymik
Anmeldt 27. desember 2015 via mobile enheter

Sammen med to gode kamerater bestemte vi oss for å besøke Zizzis.
Vi hadde alle pizza. Bakt i stenovn. Smakte veldig godt. Ølen var også god. Fine lokaler. Det var en litt tilbakeholden betjening. Vi fikk et bord som var litt skjevt. Helt Ok priser.

Dato for besøk: desember 2015
1  Takk, 72andrease
Anmeldt 16. mai 2015 via mobile enheter

Jeg hadde en pastarett med båndspaghetti, kylling og champignon. Den var veldig god! Siderett bøffelmozarella og tomater. Gode viner på menyen. Ungdommen hadde pizza margarita som bare var ok. Gutten mente at pizzahut margarita var bedre... Det som virkelig trekker ned er lydnivået i lokalet! Service var også ok.

Takk, 109KarlS
Anmeldt 12. april 2015 via mobile enheter

Vi fikk bord i underetasjen. Der var det 20 jenter som hadde utdrikningslag, med andre ord ble det ganske støyfult. Bestilte Bruchetta til forrett. God men liten. Ok Pizza til hovedrett. God italiensk is til dessert. Pluss for rask servering. Minus for at dere glemte min kaffe.

Takk, htriibe

Reisende som så på Zizzi Manchester Piccadilly, så også på

Stockport, Stor-Manchester
Stockport, Stor-Manchester

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Zizzi Manchester Piccadilly? Del dine erfaringer!