5 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
DoubletreeUSD 109
Anmeldt 13. november 2018

God service, bra frokost, rene rom. Kjøleskap. Hva ellers trenger man? Fotball vises i restauranten så det er et bra sted å se andre kamper om pubene rundt er fulle. Sentral lokasjon, rett ved jernbane og gåavstand til Etihad.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med DoubleTree by Hilton
Takk, Roam15397570953
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger 100m fra sentralbanestasjonen. Veldig praktisk når vi skulle fra/til flytoget (til Manchester International). Gangavstand til attraksjoner og spisesteder i sentrum.

Moderne hotell med gode fasiliteter. Gjennomgående god standard. Moderne lokaler. Rent og ryddig. Trivelige, positive og hjelpsomme hotellansatte. Full british breakfast.

Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 693geirn
Anmeldt 18. mai 2018

Booket hoteller via Ving ifm med fotballreise. Det tok 3 minutter å gå fra togtasjonen. Innsjekkingen gikk smertefritt, og det var hyggelig personalet i resepsjonen. Fine rom og kjøleskap med gratis vann hver dag. Hotellet har en bar med veldig hyggelig atmosfære og stilig innredning. Restauranten anbefales på det sterkeste. Strålende service og veldig god mat. Frokosten var upåklagelig. Et bredt utvalg, og delikat og rent. Dette hotellet kan vi trygt anbefale.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, BirgitBr
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

På fotballtur med familie. Sentral beliggenhet. Rene rom og greie bad, litt dårlig trykk i dusj. God frokostbuffet. Hyggelig personale, rent og pent på hele hotellet. Tilknyttet hotellet er det en trendy bar og en god restaurant. Hotellet ble bestilt via Ving i tilknytning fotballtur til Old Trafford. Ca 10-15 min med drosje til stadion.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, beiermac
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Fint hotell, med bra beliggenhet! Vi sjekket inn sent fredag kveld, og det var derfor deilig og bare gå over veien fra jernbanestasjonen til hotellet. Ligger også sentralt i forhold til mat og shopping.
God frokost og fine, rene rom. Nye bad.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, emilyrenander