“Sen middag”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi kom på døren rett før klokken 21 og fikk bord til 4 med det samme. Vi bestilte to plater med forskjellige småretter til forrett, meget bra og vi fikk smake på mye spennende. Hovedretten kom etter litt for lang ventetid, men vi ble informert om forsinkelsen med beklagelser fra et hyggelig personale. Vi hadde alle bestilt forskjellige hovedretter og alle var fornøyde med det de fikk. Alle var uansett enige om at forrettene vi spiste var hakket bedre enn hovedrettene. Alt i alt en meget bra opplevelse og den beste Thai-restauranten jeg har vært på.

Takk, wozziwow
LM232013, Manager på Thaikhun Manchester, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Thank you for taking the time to share this for this great review with us wozziwow, we greatly appreciate it. We take great pride in our food and customer service and I am pleased to hear that you enjoyed your overall experience with us. I look forward to sharing all of your lovely comments with the rest of our team!

We do hope to welcome you back again soon!

Kind regards,
Thaikhun Manchester Team

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Utrolig koselig og pent sted. God mat og god service. Maten kom med en gang, en veldig fin opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Z9001BUemmad
LM232013, Guest Relations Manager på Thaikhun Manchester, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Thank you for your review, so glad you enjoyed your food and service from the team, can't wait to share your feedback with them.

Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Etter en travel morgen i Manchester falt valget på Thaikhun. Anbefalt av hotellet der vi bodde fant vi frem til denne Thai restauranten. Du kan ikke passere uten og se den! Tuktuk og en ellers så thai inspirert inngang gjør den svært synlig. Hyggelig betjening, gode drinker, flere forskjellige retter og velge mellom. Valgte en red curry m/kylling som var veldig god. Ikke sterk,noe som også stemmer i forhold til hva de sier i menyen. Maten kom raskt.
Alt i alt veldig bra, ikke billig.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 97siljek
LM232013, Guest Relations Manager på Thaikhun Manchester, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2017

Thanks for your review khun Silje K, we are glad to hear you had a great time dining with us and hope you enjoyed visiting Manchester. Hope to welcome you back to Thaikhun again soon.

Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Bestilte bare en forrett, som var 6 forskjellige småretter. Utrolig gode smaker!
Her har de garantert mye god thai-mat. Det at det står en tuk-tuk utenfor, samt at de har fått sendt en container med autentiske thai-ting gjør opplevelsen hakket bedre enn forventet!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Tore1970
Anmeldt 21. august 2016

Jeg hadde en ikke så god opplevelse av Thaikhun. Jeg smakte litt av hvert av smårettene de hadde som tod man pla (thai fiskekaker), Peel gai tod (kyllingvinger) Moo ping (grillspyd av svin) samt som tam (papaya salat). Det smakte ikke helt ekte thai for mine smaksløker. Servicen var elendig, selv om lokalene ikke var helt fulle med gjester måtte jeg selv ta kontakt med servitøren etter å ha ventet 30 min for å få bestille mat. Var også nokså overpriset, men det er vel alt i Spinningfields.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Bo J

Reisende som så på Thaikhun Manchester, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Thaikhun Manchester? Del dine erfaringer!