“Veldig god mat, men støyende”

Fazenda Rodizio Bar & Grill
Vurdert som nr. 60 av 2 644 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Brasiliansk, Søramerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Maten var nydelig og det var mye av den! Personalet var svært imøtekommende og hyggelige. Det eneste som trakk ned var støynivået. Både musikk og lokalet gjorde at det var svært vanskelig å føre en samtale og å høre hva personalet sa. Selv om måltidet ikke ble billig var det absolutt verdt prisen.

Takk, City-Joern
FazendaRodizio, Guest Relations på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hi City-Joern,

Thank you for taking the time to review your visit.

We are delighted to hear that you enjoyed your visit, and we hope to welcome you back again soon.

Kind regards,

Rebecca

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Overgår Bem Brasil. Godt kjøtt og god service. Eneste er at desserten kunne bestått av mer. Men kjøttet trekker opp!!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, hemmelig
FazendaRodizio, Senior Receptionist på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Kjære hemmelig,

Takk for dine gode kommentarer. Vi er glade for at du hadde en flott opplevelse.

Hvis du har noen forslag til desserter du vil se på menyen, vennligst ikke nøl med å gi oss beskjed.

Vi håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Nydelig kjøtt, topp service. Alt var perfekt. Må prøves. Kommer definitivt tilbake neste gang vi er i Manchester.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Kruse1985
FazendaRodizio, Receptionist på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2018

Kjære herre,

Takk for dine gode kommentarer, vi er så glade for at du hadde det bra med oss.

Vi håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 16. desember 2017

Besøkte stedet sammen med en kamerat, som hadde vært der flere ganger. «Salatbord» med rikholdig tilbehør til kjøtt. Tipper du er sulten når du ankommer, men ikke gjør feilen med å toppe tallerken nå... Så fort du har satt deg blir du tilbudt grillet kjøtt fra ulike arter (for det meste storfe og lam) og med ulike marinader. Jeg tror det var ca 15 forskjellige. Kelnere serverer disse fra store grillspyd som de skjærer biter fra.
Utmerket kvalitet på kjøtt, oppmerksom kelner som hele tiden var innom, uten å være forstyrrende, for å høre om alt falt i smak. En brikke på bordet kan vendes til rødt eller grønt. Ligger den på grønt kommer kelnerne med kjøtt til du snur brikken på rødt. Pris ca £30 eks drikke og verdt hver eneste «krone». Jeg kommer tilbake ved neste korsvei.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Geir M
FazendaRodizio, Receptionist på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2017

Kjære Gemo59,

Takk for detaljert og utmerket gjennomgang. Vi er så glade for at du hadde en flott tid med oss.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen på ditt neste besøk til Manchester.

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Vi fikk mye og god mat i pulserende miljø. God service.mye godt og smaksrikt kjøtt. Spennende konsept med å snu brikken.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Vidar B
FazendaRodizio, Receptionist på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2017

Kjære Vidar B,

Takk for din nydelige anmeldelse.

Vi er så glade for at du hadde en flott kveld med oss, og du prøvde alle våre kjøtt.

Vi håper at du kommer tilbake snart.

Reisende som så på Fazenda Rodizio Bar & Grill, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Fazenda Rodizio Bar & Grill? Del dine erfaringer!