“Veldig fin resturang og veldig god biff.”
Anmeldelse av San Carlo

San Carlo
Få mat levert
Vurdert som nr. 726 av 2 634 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fine lokaler, men noe støyende ved full resturang. Spiste San Carlo fillet og deb var mør ig veldig god. Potetmos var igså et bra valg. Bra vinutvalg var det også. Anbefaler et besøk her neste gang du er i Manchester.

Takk, 934rudij

Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Vil du møte kjendiser så er dette plassen og gå fantastiske omgivelser prisene er heller ikke å forakte. Vi spiste biff den var utrulig mør og god husets vin var mer en bra nok og kostet ikke skjorta

Dato for besøk: februar 2017
Takk, kentinga
Anmeldt 13. februar 2017

Fikk restauranten anbefalt av familiemedlemmer, og de hadde helt rett! maten var fantastisk god, og servicen var også på topp. Mange kjente personer har besøkt restauranten, og det er bilder av mange av de på veggene.
Prisene er høyere enn de fleste andre restaurantene jeg har besøkt i Manchester, men det er likevel absolutt verdt et besøk! Kommer definitivt til å dra tilbake.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 910kristined
Anmeldt 24. juli 2015

Det er ikke tilfeldig at kjendisene strømmer til San Carlo i hjertet av Manchester. Her er maten gid, servicen ypperlig og prisnivået behagelig. Vi har spist mange retter, fra pizza, fisk og biff. Alt vakkert dandert og smakfullt. Menyen er omfattende, så det er bare å velge og vrake. Det kan ikke bli feil. Vinutvalget er også av beste merke. Servicenivået er høyt med kelnere og hovmestere som svinser ubemerket rundt. Det er smart å bestille bord på forhånd, for ellers må man forberede seg på å stå i kø både til lunsj og middag. Litt høyt støynivå noen ganger.

Dato for besøk: april 2015
Takk, jo1334
Anmeldt 16. mars 2015

Dette er den beste pizzaen jeg har spist noen gang. Meget bra service og fin atmosfære. Kommer tilbake hit igen .

Dato for besøk: mars 2015
    • Atmosfære
Takk, 826RobertD

Reisende som så på San Carlo, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i San Carlo? Del dine erfaringer!