“En fin opplevelse”

Sapporo Teppanyaki - Manchester
Reserver med OpenTable
Sapporo Teppanyaki - Manchester er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 156 av 2 562 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Japansk
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Har spist på flere Teppanyaki restauranter og denne kommer nederst på listen. Den i Amsterdam er en soleklar favoritt. Maten var veldig god, men menyen var noe kjedelig. Kokkene shower som de skal gjøre og det er lett å komme i god stemning. Neste gang skal vi prøve den andre i Manchester.

Takk, 2ndreas
Evna A, Public Relations Manager på Sapporo Teppanyaki - Manchester, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din på vår restaurant. Vi setter pris på alle våre tilbakemeldinger fra gjestene.

Vi har en ny meny som kommer i april, så jeg håper på ditt neste besøk til Manchester vi ikke skuffer!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen snart!

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Hadde booket bord på forhand på en enkel side å gjøre det på,
Når vi ankom ble vi godt tatt i mot og fikk en fantastisk kobe biff.
Kokkene var fantastisk underholdene og flink. Å blide ikke minst!

Anbefales på det sterkeste

Takk, Vegard S
Anmeldt 3. desember 2016

En restaurant litt utenom det vanlige. Gjestene sitter rundt tilberednings stedet til 2 kokker som med underholdning og sjonglering braser og steker mat . Nydelig , velsmakende mat .
Anbefales på det sterkeste. En opplevelse og ta med seg !
Hyggelig betjening !

Takk, Laila R
Anmeldt 2. oktober 2015 via mobile enheter

Ca 20 minutter å gå fra sentrum finner du en bra japansk restaurant med underholdende konsept. Du sitter rundt et bord med flere andre hvor kokken shower og kokkelerer for gjestene. Vi spiste sushi til forrett og deretter var valget ulike kjøtt typer med valg av saus/smak å steke i. Utrolig mye mat og veldig smakfullt! Anbefales for vennegjenger, familie og særlig bursdager!

Takk, Catharina S
Anmeldt 18. november 2014

Vi booket bord på forhånd, 4 stykker og ankom restauranten presis. Vi har spist tidligere på Teppanyaki restauranter over hele verden men dette var en litt annerledes opplevelse enn tidligere. Positivt, ventet i baren i 15 min før bordet var klart, helt ok, satte oss til bords sammen med ei tysk mor og datter og to engelske familier med barn, der den ene skulle feire 2 års dagen sin..... valgte en større meny, ok showet startet opp.... kokkene lo og spøkte med gjestene, hadde ett program de fulgte mens de laget maten, smakte fortreffelig ikke noe mere men helt etter boka, stor restaurant med plass til sikker 150 stykker så støynivået er i øverste sjiktet, ikke noe for romantikk men underholdende.
må oppleves er vel svaret

• Atmosfære
Takk, Knut1963

Reisende som så på Sapporo Teppanyaki - Manchester, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Sapporo Teppanyaki - Manchester? Del dine erfaringer!