“Nydelig mat og underholdning”

Sapporo Teppanyaki - Manchester
Få mat levert
Vurdert som nr. 181 av 2 650 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Japansk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019

Maten var bare så nydelig, og når kokken i tillegg underholder så ble dette en trivelig kveld. Har tidligere vært på Sapporo i Liverpool men hadde ikke like god mat.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Age F

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Har spist på flere Teppanyaki restauranter og denne kommer nederst på listen. Den i Amsterdam er en soleklar favoritt. Maten var veldig god, men menyen var noe kjedelig. Kokkene shower som de skal gjøre og det er lett å komme i god stemning. Neste gang skal vi prøve den andre i Manchester.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, andreasholmen
Evna A, Public Relations Manager på Sapporo Teppanyaki - Manchester, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din på vår restaurant. Vi setter pris på alle våre tilbakemeldinger fra gjestene.

Vi har en ny meny som kommer i april, så jeg håper på ditt neste besøk til Manchester vi ikke skuffer!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen snart!

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Hadde booket bord på forhand på en enkel side å gjøre det på,
Når vi ankom ble vi godt tatt i mot og fikk en fantastisk kobe biff.
Kokkene var fantastisk underholdene og flink. Å blide ikke minst!

Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: desember 2017
Takk, vegards2017
Anmeldt 3. desember 2016

En restaurant litt utenom det vanlige. Gjestene sitter rundt tilberednings stedet til 2 kokker som med underholdning og sjonglering braser og steker mat . Nydelig , velsmakende mat .
Anbefales på det sterkeste. En opplevelse og ta med seg !
Hyggelig betjening !

Dato for besøk: november 2016
Takk, 248lailar
Anmeldt 2. oktober 2015 via mobile enheter

Ca 20 minutter å gå fra sentrum finner du en bra japansk restaurant med underholdende konsept. Du sitter rundt et bord med flere andre hvor kokken shower og kokkelerer for gjestene. Vi spiste sushi til forrett og deretter var valget ulike kjøtt typer med valg av saus/smak å steke i. Utrolig mye mat og veldig smakfullt! Anbefales for vennegjenger, familie og særlig bursdager!

Dato for besøk: september 2015
Takk, 201catharinas

Reisende som så på Sapporo Teppanyaki - Manchester, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Sapporo Teppanyaki - Manchester? Del dine erfaringer!