Orbitz.comUSD 99
eDreamsUSD 100
CheapTicketsUSD 99
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Hotellet er veldig godt utstyrt med blant annet air conditioning og stor TV som er innrammet i eik. Rommene er middels store og koselig innredet. Hotellet er ustyrt med heiser som er plassert sånn at det er veldig enkelt å håndtere baggasje.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 798oleo
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Et lite, meget hyggelig hotell midt i sentrum. Kun et par minutter til shoppingsenteret Arndale. 10 min til jernbanestasjonen Piccadilly med forbindelse til flyplassen.
Fine, oppussede rom og bad. Aircondition, god luft.
Ingen støy selv om puben var i 1.etasje.
Hyggelig og hjelpsom personale.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, RitaBKv
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Hæ i forbindelse m fotballtur besøkte vi puben basert på anbefalinger , hyggelig pub med godt utvalg , god mat til hyggelige priser . Ligger sentralt men samtidig litt utafor hovedttrafikken . Det er vært et besøk og vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 852jarlem
Anmeldt 27. februar 2017

Hadde et flott opphold på Abel Heywood. Veldig sentralt og fint hotell, kort vei til Manchester City Centre og diverse spisesteder. Rommet er ikke av de største jeg har hatt, men perfekt til meg som reise hit alene. Rent og fint, hyggelige ansatte. Fikk dessverre ikke tid til å sjekke ut maten på hotellet. Alt i alt veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Synne K
Anmeldt 10. august 2016

Hyggelig hotell med hyggelig personale,ligger veldig sentralt i Northern Quarter. Kort vei til shoppingsenteret Arndale, Mancheter katedral og til noen av Manchester eldste puber. Puben på hotellet var koselig og hadde god mat

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, tom h