“God mat”

Få mat levert
Vurdert som nr. 267 av 2 642 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Her stoppet vi for og spise lunsj hele fam føre vi skulle hjem til Norge med fly.
God mat, spiste lasagne som var over all forventning og hvitløksbrødet var også godt.
Billigst og bra service

Takk, p_l_242

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Alle likte maten godt. Pizzaen var kjempe god. Og hvitløksbrødet er kanskje det beste jeg har smakt.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, PaalHaug
Anmeldt 15. november 2017

Ble tatt hyggelig i mot av hyggelig servitør som fant et flott bord. Deilig italiensk kjøkken hvor vi valgte pizza og en god italiensk rødvin. Både mat og drikke smakte godt. Et besøk anbefales.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 598einarw
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 4 stk som spiste middag her, alle var fornøyde med maten. Servicen var ikke den beste men vi var så si ganske godt fornøyd.
Desserten var ikke veldig imponerende, de var tomme for 2 av de vi ønsket og tok lang tid før vi vil beskjed om at de var tomme for den ene.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, amandacaa
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Her smakte maten veldig godt! Servitøren var virkelig hyggelig også.
Restauranten hadde små fine detaljer som å raspe opp osten oppå pastaen like etter servering mm. Maten kom raskt. Interiøret var svært så innbydende. Lyst og flott. Moderne. Store lyse og åpne rom med svære vinduer. Servitøren var svært vennlig med oss da en i følget ikke var i form til å spise. Servitøren gjorde sitt ytterste for å se til at vi skulle ha det fint alle sammen. Servicen var som sagt veldig god. Maten likeså. God smak, varmt og passe store porsjoner. Anbefales for alle om det er barnefamilier, venner, kjæreste, kollegaer eller andre.

Dato for besøk: august 2017
Takk, susannep838

Reisende som så på Ask Italian, så også på

Stockport, Stor-Manchester

Stockport, Stor-Manchester

Har du vært i Ask Italian? Del dine erfaringer!