“God italiensk pizza”

Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår pizza som absolutt falt i smak. Restauranten ligger like ved Albert Square og 5-7 minutter fra Arendale Shoppingsenter. Fint lokale og hyggelig atmosfære.

Takk, FFK1903

Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Vi bestilte stor tomat og mozzarella til forrett. Kjempe godt! Pizzaene med biff og sopp og med parmaskinke og ruccolasalat. Begge var veldig gode, og selv om de så litt små var dem mettende. Manchester Skyline ølen var kjempe god. Anbefales! God og rask servering. Mye for pengene.

Dato for besøk: september 2017
Takk, vadimakh
Anmeldt 1. mars 2016 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Utrolig god mat til hyggelig pris. Stilige lokaler med god atmosfære.
Populært sted, så kan være lurt å bestille bord.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Steven R
Anmeldt 14. oktober 2014 via mobile enheter

Jeg var det med 3 venner og deres 3 barn i forbindelse med en fotballtur. Vi ble anbefalt stedet av hotellet vi bodde på. Vi var der en lørdags kveld og de fleste bordene var fulle. Likevel fikk vi maten raskt og betjeningen var hyggelig. Ypperlig italiensk mat til en rimelig penge pengene. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Mr-Kaaby
Anmeldt 20. mai 2013

Croma har god mat og god atmosfære og passer for både voksne og barn. Egen barnemeny og porsjoner som er tilpasset hva barn orker og liker. For voksne er det mange alternativer, og dessertmenyen inneholder så mye at det er vanskelig å velge.

Dato for besøk: mai 2013
    • Atmosfære