“Nydelig italiensk.”

Don Giovanni
Få mat levert
Vurdert som nr. 160 av 2 503 Restauranter i Manchester
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi satset på drop in og fikk bord etter en halvtime. Satt i baren og bestilte noen nydelig drinker mens vi ventet. Når vi først fikk bord gikk det radig med maten, personalet var effektive og hyggelige. Vennlige priser og meget spennende meny. Supert utvalg av vin er det også.

1  Takk, wozziwow
Don G, Manager på Don Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Hi Nydelig italiensk.

Thank you for taking the time to leave us some feedback from you visit here at Don Giovanni. Apologie on the slight wait in the bar, we do aim to get all our guest seated as quick as possible, however im glad that you enjoed your visit and the great food we offer.

Kind regards

Stuart

Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Det har blitt en tradisjon for oss å spise på Don Giovanni når vi er i Manchester og denne anmeldelsen er en samlevurdering av alle besøkene. Stedet har veldig god mat og drikke. Vi har kun spist pasta retter her og det kan anbefales. Drinkene kan også anbefales på det sterkeste. I sum får du hyggelig stemning med god mat, god service og godt drikke til en veldig hyggelig pris.

Dato for besøk: april 2017
Takk, LarsB2474
Svar fra ledelsen:Besvart 6. april 2017

Hi Lars,

Thank you for taking time out of your day to leave us a review. We are really happy to hear that you always choose to dine with us when in Manchester. Thank you for recommending us! We look forward to seeing you again next time you're back in this rainy city of ours.

Warm regards,
Georgina and the Don Giovanni team

Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Vi spiste her i forkant av forestillingen Billy Elliot på Palace Theatre. Alltid god service og nydelig mat på denne restauranten. Hummerraviolien er virkelig å anbefale. Restauranten er også veldig flinke på typiske italienske drinker som Aperol Spritz. Vi storkoste oss! Anbefales for alle som skal se forestilling på Palace Theatre eller bare er veldig glad i italiensk mat.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Mille S
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Flott restaurant med god atmosfære! Det som trekker ned er en servitør som ikke handlet profesjonelt! Ellers var mate god!

Dato for besøk: november 2016
Takk, sylvio875
Kate M, Manager på Don Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2016

Hei Slyvi, takk for din vurdering. Jeg er veldig glad for å høre at du hadde en god opplevelse med oss, men jeg er skuffet over å høre en kelner handlet unprofessionaly. Hvis du ønsker å sende e-post på kate.m@dongiovanni.uk.com med noen futher detaljer om hvorfor han var uprofesjonelt, kan jeg se på dette for deg.

Beste hilsner
Kate og Don Giovanni teamet

Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse
Drar gjerne hit igjen for å spise meget godt tilberedt pasta med italiensk kelner

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Lystige
Kate M, Manager på Don Giovanni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2016

Hei Lystige, tusen takk for dine herlige vurdering. Jeg er veldig glad for å høre at du likte maten. Vennligst besøk oss igjen.

Vennlig hilsen
Kate og Don Giovanni teamet

Reisende som så på Don Giovanni, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Don Giovanni? Del dine erfaringer!