Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig pent hotell med fine rom. Veldig god frokost buffet.
Ved middagen opplevde vi dårlig service, og det var veldig få kelnere. Satt lenge før noen kom bort og tok bestillingen, og det tok lang tid før maten kom, virket veldig rotete, men god mat. Bare så trist når man må sitte lenge og vente, og alle som jobbet var veldig stresset.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Z9001BUemmad
David D, General Manager på Holiday Inn Manchester - City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Kjære Emma D

Takk for din anmeldelse.

Jeg var skuffet over å lese av din erfaring til middag. Vennligst aksepter min unnskyldning for ventetiden du opplevde. Din tilbakemelding er adressert til Restaurant Manager for å fastslå omstendighetene bak ventetiden din. Når du mottok måltidet, var jeg glad for å lese at du likte det.

Annet enn dette, er det hyggelig å vite at du likte andre aspekter av oppholdet, og håper at en gang i fremtiden vil du gi oss muligheten til å ønske deg velkommen og gi deg en samlet positiv opplevelse.

Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i 3 nettet for en fotballtur. Hotellet har grei standard, man har alt man trenger for en helg her. Eneste minuset er at de ikke har minibar. Bra utvalg på rommet i forhold til puter, du får to forskjellige puter å velge mellom. Badet er stort og romslig, nylig oppgradert. Frokosten er grei, en ekte engelsk frokost. Det eneste vi kan trekke på, er at renholderen vår tok det ene romkortet vårt, samt spiste av småkakene våre... som plaster på såret fikk vi gratis drikke i baren, og det virket som hotellet tar hendelser som dette seriøst, noe som er bra! Vi vil anbefale hotellet, det ligger i nærheten av alt, og man kan gå til alle attraksjoner i byen. Nært all kollektiv trafikk som tar deg rundt hele byen. Bra hotell, og god service!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 47andersd
David D, General Manager på Holiday Inn Manchester - City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2017

Kjære Anders D

Takk for at du har gjennomgått din tid med oss.

Jeg var glad for å lære at i det hele tatt likte du ditt opphold.

Mens kjøleskap er for tiden bare en funksjon i våre oppgraderte rom, er jeg glad for å informere deg om at kjøleskap vil gå på alle våre soverom veldig snart.

Jeg var skuffet over å høre din tilbakemelding i forhold til Room Attendant som betjente deg rom og informert hodet husholder av din erfaring. Vi tar faktisk tilbakemeldinger fra gjestene svært alvorlig, og jeg er glad for at teamet reagerte positivt når du stemte denne saken for dem.

På et fremtidig besøk til Manchester, håper vi at du kommer tilbake og besøker oss igjen.

Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Lekkert hotell med super frokost, fine rom og trendy innholdsrik bar.
Bare 10 minutter til bykjernen vis a vis Doubletree by Hilton. Vennlig betjening og super service ved grupper mellom 10 og 50.
Vi fikk utdelt nøkler ved vår konferanse tidligere på dagen og slapp å stå i kø for å sjekke inn.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Sommerol
David D, General Manager på Holiday Inn Manchester - City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2017

Kjære Sommerol

Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse av oppholdet.

Jeg var glad for å lese at du likte tid med oss og vår plassering i byen var ideell også.
På fremtidige besøk i Manchester, stoler vi på at vi kan ha mulighet til å ta vare på deg igjen.

Anmeldt 20. februar 2017

Dette var et bra hotell til en gunstig pris. Vi var to netter på dette hotellet i forbindelse med en fotballtur med kamerater. Gode senger, vi spiste kun frokost her og denne var også helt grei (engelsk frokost).
Kan anbefales, ligger nok her om jeg drar til Manchester igjen.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 415atlep
David D, General Manager på Holiday Inn Manchester - City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2017

Glad for å høre at du likte oppholdet hos oss med venner mens du er i Manchester for å se fotball. Takk for at du deler din opplevelse og vi ser frem til å ønske deg tilbake som og når du neste planlegger et besøk til Manchester.
Vennlig hilsen,

Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 6stykk som skulle på fotballtur til England. Dette hotelle er nytt med lyst og fint interiør, typisk skandinavisk i stil. Flott og stilfullt, lang over vanlig engelsk hotell standard. Frokosten var ypperlig å kan kjøpes på hotelle for ekstra 10 pund PR pers. Beliggenheten er rett ved Piccadilly gardens som gjør at det ligger rett ved byen og togstasjon. Vanskelig å finne noe negativt her. Anbefales !:)

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 884stiane
David D, General Manager på Holiday Inn Manchester - City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2016

Kjære Stian E,

Vi var glade for å høre at du trodde vi var et flott sted å bo og virkelig setter pris på at du tar deg tid til å dele dine erfaringer.

På en fremtidig besøk til byen, håper vi å ha gleden av å se etter at du har igjen.

Vennlig hilsen