“Super mat, litt bråk”

The Pasta Factory
Få mat levert
Vurdert som nr. 31 av 2 502 Restauranter i Manchester
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Dette er eksperter på pasta, de vet hva de driver med. Den beste pastaen jeg har spist.Tok dagens spesial med en anbefalt rødvin til. Det var en del støy, lokalet er ganske lite, men matopplevelsen gjør at jeg gir 5/5 likevell.

Takk, Mr_HakonS

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Den beste pastaen jeg har smakt noen sinne. Lite men koselig lokale, noe støy. Anbefaler å bestille forrett, da hovedretten er litt liten. Kan også være lurt å bestille bord, da det er en populær restaurant. Koselige og hjelpsomme ansatte.

Takk, ingrido1997
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste hvis man liker nydelig hjemmelaget pasta og god service. Behagelig og uformell atmosfære.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 686stiani
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Denne autentiske, lille italienske restauranten kan anbefales fordi maten er strålende, servicen utmerket og prisen er behagelig. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Thefrank1
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Glimrende pasta, og flere gode glutenfrie retter. Kan anbefales for cøliakikere.
Flott atmosfære, hygglig betjening og god service

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Barbro S

Reisende som så på The Pasta Factory, så også på

Manchester, Stor-Manchester
Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i The Pasta Factory? Del dine erfaringer!