“God mat”

ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 559 av 2 612 Restauranter i Manchester
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

En fin restaurant med ett artig konsept. Ved ankomst fikk vi ett kort. Dette brukte vi når vi bestilte mat ved de ulike diskene. Gutten vår på 8 år ville ha pizza. Gikk bort til disken med pizza og bestilte selv. Vi voksne spiste risotto med kongereker.
Pizzaen som kom var formet som en fisk, noe som var kjempe tøft. God på smak var den også. Risottoen var fryktelig tam på smak. Rekene var god, men resten var ikke. Vi avsluttet med en herlig sjokolade dessert. Når vi gikk scannet de kortet vi fikk i kassen og fant ut hva vi skulle betale. Gøy!
Vi kommer gjerne tilbake her, men da bestiller vi pizza hele gjengen.

Takk, P1368BEanneg

Anmeldt 1. juli 2018

Det er lagt opp til et spesielt konse3pt som ved ankomst virket lovende. Har i utgangspunktet ikke sansen for at man skal gå på forskjellige steder for å bestille mat. Men tenkte at dette kanskje var noe annet og bedre enn hva vi er vant med i Norge. Det var det IKKE! Dette konseptet fungerer ikke og det som skulle være sjarmerende ble bare irriterende. OG, i tillegg maten var av dårlig kvalitet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, torel708
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Elsker konseptet med at man får et kort som man bruker ved bestilling, og betaler når man drar. Restauranten har flere «stasjoner» ut fra om man bestiller pasta, pizza eller salat. Maten lages på superkort tid, og du står å ser på når den blir laget. Kan se problemet med å være familie på restauranten da ulik mat bestilles på ulike stasjoner og er ferdig på ulik tid, MEN for en vennegjeng var dette ypperlig!!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Amalie L
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Spesielt konsept... Man ser det ikke fra gaten, men når man kommer inn så er det fullt av sitteplasser spredt rundt omring. Mye krakker og banker, her er det ikke laget for at man skal sitte lange og nyte en middag.. Man får utlevert et kort ved ankomst, et kort per stk i gruppen. Dette kortet bruker man ved bestilling av drikke og mat slik at man kan betale når man går ut.. Man må stille seg i kø ved de forskjellige matplassene, en kø før pizza, en annen for pasta etc.. her kommer problemet: Vi var 3 stk, 2 voksne og et barn. En av oss ville ha pasta, mens de 2 andre ville ha pizza. Hva skjer da? Jo en av oss får maten lenge før de andre og er ferdig å spise før pizzaene er ferdige, ingen mulighet for å få samlet bestilling og levering samtidig. Stedet virker svært populært blant den yngre garde ettersom det var veldig mange ungdommer og opp til ca 25 på plassen. Maten var helt OK, men man får like god italiensk mat andre steder. Ble litt stresset av hele plassen, kanskje bedre til lunsj?

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 22. desember 2015 via mobile enheter

Det kan da ikke finnes bedre pizza på hele øya?
Fantastisk sprø bunn, perfekt mengde fyll, deilig tomatsaus og ost fra en annen verden på toppen!
Fantastisk konsept - fantastisk mat!
Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Tore1970

Reisende som så på Vapiano Manchester, så også på

Manchester, Stor-Manchester

Har du vært i Vapiano Manchester? Del dine erfaringer!