“Ikke værdig Micheling”

Kjøkken: Fransk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservater
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Etter anbefalning fra hotellet gikk vi hit for å kose oss med et skikkelig Fransk måltid.
Vi fikk bestilt, og ventet på Champagne til aperetif, noe som tok tid. Når den kom kom maten med en gang, før rødvinen. Når vinen kom ble det ikke tilbud om å smake på vinen før servering, og korken ble fjærnet fra bordet før hverken vi eller servitør luktet på den.
Det var en Saint Emilion,2010, men opplevelsen ble ikke god.
Keg bestilte biff, medium stekt, men den var "fiolett/blå" inni, og jeg måtte be om å få den bedre stekt. Dette ble gjort, men de andre var ferdig før jeg fikk servert.
Det ble heller ikke beklaget over dette fra servitøren.
Anbefales ikke.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 931s_lvir

Anmeldt 27. september 2016

En liten restaurant. Ikke særlig fancy, men hyggelig med veldig trivelig betjening og god service. Maten var strålende! Profiterolles med sjokolade til dessert var prikken over i´en.

Dato for besøk: september 2016
Takk, thereses353
Anmeldt 24. oktober 2015 via mobile enheter

Veldig god mat, med "det lille ekstra". Du bør være matinterresert for å dra hit. Bord bør reserveres en dag på forhånd, ettersom de bare har en bordsetning hver kveld. Menyen er kun på fransk. Restauranten er vedlikeholdt, med et gammeldags interiør.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, ninaewol
Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Kom litt sent uten reservasjon, men det gikk greit å få bord. Rask og hyggelig servering. Veldig god mat som er delikat anrettet. Verdt pengene. Anbefales.

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, Guide318239
Anmeldt 18. mai 2015

Dette er et bra sted å teste ut champagne, et minus er at de har ingen av de lokale, men du kan prøve mange andre kjente

Dato for besøk: mai 2015
Takk, HNBW

Reisende som så på La Cave à Champagne, så også på

Har du vært i La Cave à Champagne? Del dine erfaringer!