“Fantastisk pizza”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Rett på sak: dette er den beste pizza jeg noen gang har spist...

Her må du vente for å få bord - men det må du absolutt gjøre om du er glad i pizza.
Ok service, ok pris

Dato for besøk: juli 2016
Takk, JonAeri

Anmeldt 27. juli 2013

Dette er plassen for deg som ønsker en god pizza til en rimelig penge. Ønsker du noe annet bør du gå et annet sted. Salaten de hadde var smakløs, men pizzaen over gjennomsnittet.

Takk, christianl667
Anmeldt 12. juli 2013 via mobile enheter

Nydelig pizza til en meget bra pris. God valutta for pengene. Dessertene skal de ha litt trekk for. Men helt ok.

Takk, IngvarR_13
Anmeldt 6. juli 2013

Første dagen vi prøvde oss her var det en times ventetid, så vi bestillte bord til neste dag. Dette var mens det var mye ledig plass på mange andre steder i byen. Så ja, dette var et poppulært sted. Bestillte biff, til tross for at det helt klart var et pizzasted. Angret litt på det. Hadde spist pizza dagen før. Biffen var ok, men uten saus. Pizzaen derimot så veldig bra ut. Kjæresten gikk for pizza og var fornøyd med den. Bra Atmosfære og vi ble forstått på engelsk.

Takk, Oslo33
Anmeldt 22. juni 2013 via mobile enheter

Vi bestilte restaurantens spesialitet med kjøtt; et brett med forskjellige retter. Alt var nydelig. Hyggelig betjening og hyggelig plassering. Litt negativt at bordet sto i nedoverbakke, slik at vi var litt bekymret for at noe skulle velte. Men absolutt å anbefale!

Dato for besøk: juni 2013
Takk, Malene B

Reisende som så på Le Papacionu, så også på

Porto-Vecchio, Corse-du-Sud

Ajaccio, Communaute d'Agglomeration du Pays Ajaccien

Har du vært i Le Papacionu? Del dine erfaringer!