Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell. Lett å finne når du kommer til Ajaccio. Kort vei til bussterminalen/ båtterminalen og gamlebyen. Kort avstand fra sentralstasjon. Vi kom på hotellet etter kl.6.00 om morgen og fikk et rom uten ekstra betaling. Innsjekking måtte være om ettermiddagen. Det var en hyggelig overraskelse som vi aldri har opplevd på noe annet hotell. Rommet var lyst og rent med vannkoker, te og kaffe. Det var et stort bad med badekar og separat do. Ansatte var veldig hyggelige og hjalp oss med alt vi spurte om.

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Ligger i byens gågate med masse butikker. Du finner alle typer av restauranter svært nær. Ca. 700 meter fra togstasjonen og fergene. Hotellet ligger også sentralt i forhold til busser.
Rommene har tepper på gulvene og er ganske nylig pusset opp. Badene er helt moderne med nye fliser.
Enkelt og greit. WiFi virker ok. Vi møtte også ansatte som pratet godt engelsk.

Opphold: mai 2018, reiste som et par
Takk, Arvewear
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Vi bodde en natt på dette hotellet i Ajaccio. Hotellet ligger midt i gågaten og ser ikke spesielt fancy ut fra utsiden. Hotellet ligger veldig sentralt og har gangavstand til det neste av butikker, restauranter og stranden.
Rommene var fine med rene og delikate bad.
God frokost (koster 12 euro per pers).
Parkering må man selv finne offentlig nede ved havnen ca 3 minutter unna. Vi hadde ikke problemer med å finne parkering her. Parkering kostet forøvrig 4,50 euro for en natt.
Mye koselige og fine butikker i umiddelbar nærhet!
Mange hyggelige restauranter ved havnen!

Opphold: august 2017, reiste med familie
1  Takk, kselboskar
Anmeldt 7. juli 2017

Sentral beliggenhet i gamlebyen med gå avstand til det meste. OK rom, grei størrelse og god aircondition. Det som trakk ned var dårlig service i resepsjonen (ett par hederlige unntak!) og kun hånddusj i badekar. Frokosten var også midt på treet, med begrenset utvalg. Alt i alt et bra alternativ hvis man vil bo sentralt i Ajaccio.

• Opphold: juli 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, John E
Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Et hyggelig hotell sentralt og fint plassert i Ajaccio. Perfekt avstand til butikker, restauranter og strand. Gode senger og fine bad/toalett. Hjelpsom og veldig hyggelig betjening.Vi mistet bagasje og kom sent lørdag kveld - fikk god hjelp til å handle på en ellers vanskelig dag på søndag.

Opphold: august 2015, reiste med familie
1  Takk, Bengt H