Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Vi bodde her i 18 dager og var meget godt fornøyd. Resepsjon var alltid smilende og hjelpsomme - godt over forventet. Bra renhold av rom og fint svømmebasseng.
Bra aircondition på rom. Stort sett også bra wifi men litt mye stress med stadig påkrevd innlogging. Restaurant i bygget var dog kjedelig og uten sjel selv om maten var grei nok - passer for småbarnsfamilier. Det er noen km til nærmeste restaurant og kun 15€ i taxi til sentrum eller €1 med buss. Også gangavstand til nærmeste strand - Tahiti. Vi kommer hjerne tilbake....

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, JonAeri
Anmeldt 5. juli 2016

Langt fra sentrum (buss 3) og ingen badestrender i nærheten. God plass for bilparkering. Bør ha bil. Leilighetene har god utsikt over by og havn. Alle ligger i samme retning. Kun kveldssol på de fleste. Lite men behagelig basseng. God men dyr restaurant (10%) til hotellets gjester. Bor du i leilighet så er spar butikk bare 150 meter fra hotellet. Leilighetskjøkkenet er dårlig utstyrt og ikke stekeovn. Kun micro. Rent.

Romtips: Høyest opp og lengst ut mot høyre. Mere sol og bedre utsikt
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, staoev
Anmeldt 5. oktober 2014

Bodde i leilighet her som var romslig og fin. Beligenheten er avsidesliggende, så finn noe nærmere sentrum.
Lite svømmebasseng og et boblebad. Resepsjonen er lite interessert i å hjelpe til, og snakker lite engelsk.

Opphold: oktober 2014, reiste med familie
Takk, Erling S
Anmeldt 23. september 2014 via mobile enheter

Nye, delikate room. Lavt servicenivå i resepsjonen der engelsk ikke alltid blir forstått og liten opplevelse av at de ønsker p hjelpe. Gangavstand til sentrum (der hotellet selv sa var sentrum) er gode 50 minutter gange gjennom ombygging og tett trafikk.
Bassenget var et fingerbøll. Restauranten dessverre dårlig og ofte for få folk på jobb. Roomservice er en bra mulighet, men innpakket kjøttkake i plastfolie gir en heller laber stemning. Kommer ikke til å reise til dette hotellet igjen, men heller et som ligger i det faktiske sentrum. Ganske utrivelig område.

• Opphold: september 2014
Takk, LeoD_12
Anmeldt 6. mai 2014

Bodde i leilighetene i påska. Store og fine med renhold og skift 1 x. Så inn til byen der vi gikk inn på ca 20 min til gamlebyen. Her lå også de beste restaurantene. Flott marked i byen fre.og søn.
Fint motstrøms basseng + et vanlig som var oppvarmet.

Romtips: Bra med leilighet mot sjøen og stor terrasse
  • Opphold: april 2014, reiste som et par
Takk, Steinar820