“Great people and food”

Vurdert som nr. 19 av 18 672 Restauranter i Paris
Omgivelser: 18th Arr. - Buttes-Montmartre
Omgivelser: 18th Arr. - Buttes-Montmartre
Anmeldt 26. januar 2018

Vi hadde middag der i januar 2018. Strålende service, meget god mat og vin. Takk for en strålende kveld.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Halden2016

Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Veldig trivelig restaurant beliggende i Montmartre. Vi fikk tildelt «bord» på en tønne! men det funket som bare det!
Utrolig god mat. Alle som jobber her smiler og har det gøy på jobb. Veldig artig! Må bare oppleves. 6 stjerner!

Dato for besøk: november 2017
Takk, BjornMa
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig bra sted på Montmartre. Hyggelige servitører og kjempe god mat. Rask servering. Anbefaler and med ananas og rødbeter, rødbethummus og cerviche.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lanmarieb2015
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Sør-Amerikansk inspirert meny med veldig gode smaker. Lite og intimt lokale. Meget hyggelige drivere som ga oss en service langt over det man kan forvente. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Q1168OLfrankm
Anmeldt 8. september 2017

Genuint fransk lokalt spisested. Her splser franskmennene. Liten meny med småretter. Veldig hyggelig og uformelt. Her føler man seg velkommen og ivaretatt. Maten var enkel men meget velsmakende laget med ypperlige råvarer. Trangt og intimt.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 788mariannek

Reisende som så på Les Apotres de Pigalle, så også på

Paris, Île-de-France

Har du vært i Les Apotres de Pigalle? Del dine erfaringer!