“Tapas! ”

Vurdert som nr. 6 av 21 448 Restauranter i Paris
Omgivelser: 18th Arr. - Buttes-Montmartre
Omgivelser: 18th Arr. - Buttes-Montmartre
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Asiatisk fusion! Gode småretter! Uhøytidelig og trivelig service! Liten plass bør bestille bord på forhånd!

Takk, Andreas062

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Jeg anbefaler å besøke denne restauranten! Veldig fint lokale, kult veggmaleri, og man kan spise av bord eller tønner Betjeningen gjorde at vi følte oss velkommen, og de var oppriktig interessert i hva vi syntes om maten. Maten var variert, spennende og viktigst av alt; veldig god! Jeg anbefaler taco med grisekjøtt, trøffel-mac’n cheese, og anda.Prøv det, du kommer ikke til å angre!

2  Takk, EinarTA
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Skikkelig god mat, veldig koselig betjening og herlig atmosfære!! Type tapas, alt vi bestilte var kjempegodt, og heller ikke dyrt. Dette er et sted man kommer tilbake til, anbefales på det sterkeste!

2  Takk, 168helenel
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

For en herlig plass!
Trangt om plassen, nydelig mat som alle deler på bordene. De som jobber der er imøtekommende og i godt humør!
En god opplevelse som jeg gjerne anbefaler videre!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, StineMB
Anmeldt 27. september 2018

Artig konsept som Hellstrøm hadde elsket. Liten meny, varierte tapasretter. Vi var en gruppe på seks og bestilte 1 av alle 10 retter på menyen og ble gode og mette :) Super hyggelig og personlig service av brødrene som driver stedet. Absolutt value for money!!

2  Takk, Ninert

Reisende som så på Les Apotres de Pigalle, så også på

Paris, Île-de-France

Har du vært i Les Apotres de Pigalle? Del dine erfaringer!