“God mat, hyggelig sted!”
Anmeldelse av Les Bougresses

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Saint-Gervais
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig sted! Superhyggelig betjening, god vinanbefaling. Flott sted å starte helgen i Paris, anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, malimeep

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Maten var utrolig god, verten snakket engelsk og var behjelpelig med å forklare menyen som stod på fransk. Var et godt valg for den ene dagen vi var i Paris og ville spise fransk mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kroltmon
Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Lite koselig sted. Havnet her etter anbefaling av lokale. Sinnsykt bra kalv! Bare gode viner. Skal tilbake

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Martin A
Anmeldt 14. desember 2015 via mobile enheter

Fantastisk lite sted. Vi endte opp her etter en bomtur på et sted som var stengt på en mandag. Men det angret vi ikke på. Dette ble vårt beste måltid i Paris! Entrecôte, raclette og ravioli. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2015
1  Takk, 555brits
Anmeldt 17. mars 2013

Koselig restaurant med hyggelig vertskap. Mat og drikke var deilig. Prisen sto i forhold til tre rettsmenyen til 24 €. Lite og intimt. Anbefales, ligger sentralt til i St. Paul/Marais området.

Takk, Kari E

Reisende som så på Les Bougresses, så også på

Paris, Île-de-France

Har du vært i Les Bougresses? Del dine erfaringer!