“Turistfelle”

Vurdert som nr. 16 025 av 21 441 Restauranter i Paris
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Gros-Caillou
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Veldig sur betjening, vi hadde tenkt å spise men tok kun noe å drikke siden servitør var så pågående og irritert. Ble sur på vår venninne fordi hun var på do når hun skulle ta bestilling.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, tonjebjergs

Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Sur betjening og dårlig mat. Skittent toalett og sjuskete kjøkken. Fikk ikke deler av bestillingen og ingen oppfølging underveis i måltidet. Etter tre dager i Paris vil jeg påstå at dette var en skam for den franske sjarmen. Skulle ha sjekket tripadvisor før vi dumpet innom her

Dato for besøk: april 2019
Takk, karinestrand
Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Vi koste oss i sola med crêpes, cola og øl. Hyggelige servitører, god mat men litt stiv pris. Totalen var på 36 euro. En cola kostet 90kr, men det var alt i alt en god opplevelse. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2019
Takk, astrid1108
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Dårlig service, servitøren vi hadde var kjempe sur. De tar ikke kort, super dårlig toalett og skittent lokale. Kommer absolutt ikke tilbake

Dato for besøk: januar 2019
Takk, eilahring
Anmeldt 13. september 2018

Altså, her kan overgangsalderen slå til mens du venter på servitørene, super trege og ignorante. Maten var helt okei, med tanke på at vi var kjempe sultne og hadde gått lenge før vi kom hit. Prisen er høy for kvaliteten. Toalettet er stort minus, kun et toalett til alle kunder.

Takk, eiraemk

Reisende som så på Cafe Le Dome, så også på

Paris, Île-de-France
Paris, Île-de-France

Har du vært i Cafe Le Dome? Del dine erfaringer!