Ulike måter å oppleve Musée d'Orsay på
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne frem/ forstå hvor de ulike rommene er. Stor samling av impresjonister. Flere butikker hvor man kan kjøpe bøker og suvenirer. Flott gammel stasjonsbygning.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, ask_luj
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Museet i seg selv er vakkert. Den gamle klokken er kul. Kafeen i 2. etasje er verd besoeket aaleine. Impresjonistutstillingen var super!

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, lindarM9470CX
Anmeldt 7. november 2017

Vakkert museum som stort sett har bilder og malerier, men også noe annen kunst. Kan bruke mange timer her, og blir sikkert sliten av å gå rundt. Anbefaler joggesko!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, ChristianB397
Anmeldt 26. juni 2017

Den fast utstillingen med impresjonistene er flott! Har alltid hatt stor glede av disse. Separatutstillingen Cezannes portretter var OK.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Grete G
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Impresjonismen samlet i en gammel jernbanehall. Så mange vakre malerier å se fra disse kjente impresjonistene! Også masse flotte skulpturer. Og mye mer, som vi ikke rakk over. Men vi kommer tilbake, når vi har funnet beste tid for køståing. Trass i forhåndskjøpt billett ble det 45 min under stekende sol.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, 55elinb