Prioritert adgang til Eiffeltårnet med vert

Bestill på forhånd
fra
USD 38,70
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Eiffeltårnet på
Anmeldt 14. desember 2018

Eiffeltårnet er vel kanskje det første som vises på netthinnen når folk tenker på Paris. Det var både overflod av turisme og i tillegg bygningsarbeid under tårnet når vi besøkte det. Som fotograf (og denne dagen litt turist) anbefaler jeg å trekke på avstand og heller prøve å nyte utsikten av tårnet fra ett kult tak eller lignende. Den lette løsninger er forsåvidt å gå videre forbi tårnet og over en av broene for å studere den fra andre siden. Det er også lettere å få fine bilder uten turister i veien her.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, netto777
Anmeldt 4. desember 2018

Alle som er i Paris må ta seg en tur til dette ikoniske tårn .
fantastisk arkitektur og vel gjennomført.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, rich-hern
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

En time i kø, men absolutt vert ventingen. Kan anbefale å gå trappene, spektakulært. Heisen opp den siste delen til toppen overrasket, utrolig behagelig, ingen risting eller ubehageligheter.

Dato for opplevelse: november 2018
2  Takk, Jørn-Ole N
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Eiffeltårnet var veldig gøy og skummelt på samme tid. Det var en fanatisk utsikt og man kan de hvor stor byen egentlig er. Vi gikk på morgenen og da var ikke køen så ille :))

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, ingridmariee2018
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Var kun i 2. Etasje, men for en opplevelse.
En god del kø venting. Så anbefaler å betale ekstra for forhånds bestille "ingen kø" billetter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ainao190