Melding fra Tripadvisor: Due to the tragic fire that has destroyed portions of the Notre Dame Cathedral, it will be closed to tourists and worshippers until further notice. Tours listed on this page may go past, but do not enter, Notre Dame Cathedral.
Paris Toppseverdigheter Halvdagstur med en morsom guide

fra kr 378,10
fra kr 1 592,45
fra kr 471,17
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

En bygning med utrolig mange detaljer spesielt alle glassmaleriene, et utrolig kunstverk. Fascinerende hva man fikk til med datidens metoder. Kan absolutt anbefale å legge turen innom katedralen.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Jørn-Ole N
Anmeldt 26. oktober 2018

For en stemning å være tilstede på messe. Jeg var så heldig å få høre både kororgelet og det store orgelet - for en fantastisk opplevelse!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Mari664
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

En vakker kirke med mye å se på. Det er mulig å tenne lys, ta bilder hvis du slår av blitzen, og se på vakker kirkekunst. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, IneS239
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Super guiding i og utenfor Notre Dame. Vår guide David kunne mye og formidlet kunnskap på en interessant, lett og god måte.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Ingunn P
Anmeldt 2. september 2018

Virket kaotisk å komme inn men det var veldig organisert. Fascinerende gotisk katedral. Vi fikk med katolske messe, heldigvis var det et eget kø til de som ønsket å gå på messe.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Gaularfjell